H&M повідомляє про зростання прибутків попри побоювання на тлі тарифів Трампа

Шведський модний гігант H&M повідомив про значно більше, ніж очікувалося, зростання прибутку за третій квартал 2025 року.

Як пише Reuters, це сталося завдяки тому, що покупці почали купувати осінні моделі. У той же час ритейлер попередив про вищі витрати, пов'язані з тарифами, у поточному кварталі.

Осінні колекції були добре сприйняті, – йдеться у заяві H&M.

H&M прогнозує, що вартість імпортних тарифів матиме більший вплив на валовий прибуток протягом трьох місяців до листопада.

Компанія намагається підвищити прибутковість та залучити покупців за допомогою більш модного одягу, щоб конкурувати з Shein та Inditex, тоді як тарифи США руйнують індустрію швидкої моди.

Після двох кварталів поспіль із падінням прибутку H&M продемонструвала відновлення. Операційний прибуток за період червень–серпень зріс до 4,91 млрд крон (523 млн доларів США) проти 3,51 млрд крон торік і перевищив середній прогноз аналітиків LSEG у 3,68 млрд крон.

Підтримкою для результату стало зростання продажів у місцевих валютах на 2%.

Компанія прогнозує, що у вересні показники продажів у місцевій валюті залишаться на рівні минулого року, який вважався високим.

Читайте також: Рекордний виторг та майже 150 нових магазинів: результати JYSK за 2024/25 фінансовий рік

У звіті також зазначається, що розмір знижок у третьому кварталі був трохи вищим, ніж торік, а в четвертому кварталі вони знову можуть зрости — частково через те, що цьогорічна «чорна п’ятниця» відбудеться на день раніше.