H&M розглядає підвищення цін на тлі нових митних тарифів Трампа

Шведський модний гігант H&M розглядає підвищення цін на свою продукцію через запроваджені Сполученими Штатами мита, ініційовані новим президентом Дональдом Трампом.

Про це повідомив генеральний директор компанії Даніель Ервер під час оголошення квартального звіту, пише CNBC.

СЕО зазначив, що компанія уважно стежить за тарифами і може скоригувати ціни для компенсації зростання витрат і залишатися конкурентоспроможною.

За словами Ервера, H&M вже фіксує, що деякі конкуренти почали піднімати ціни.

Сполучені Штати - другий найбільший ринок для бренду, а основне виробництво ритейлера зосереджено в Азії, зокрема в Китаї та Бангладеш. У компанії очікують, що митний тиск на них зросте після завершення 90-денного тарифного "перепочинку" в липні.

При цьому компанія повідомила про зростання червневих продажів на 3%, хоча загальні доходи у другому кварталі (до 31 травня) впали до 56,71 млрд шведських крон (5,99 млрд дол).

Після того, як H&M заявив про пожвавлення літніх продажів, акції ритейлера зросли на 5,4%.

Читайте також: Прибутки H&M перевершили очікування попри стриманість покупців у другому кварталі

Крім цього, фешн-гігант повідомив про плани закрити 200 магазинів протягом 2025 року, переважно у розвинених країнах, і відкрити 80 нових – у країнах зростання.