H&M відкрив новий магазин у театральній концепції в Сеулі (фото)

Шведський бренд H&M відкрив новий триповерховий магазин у Сеулі, який було реконструйовано архітектурним бюро SKYnoa.

Фасад магазину оформлено у вигляді хвилястих скляних штор, що імітують театральну завісу.

hm3 | 1

Основна дизайнерська концепція отримала назву "Сцена для всіх і одного". Вона символізує те, що кожен відвідувач, заходячи до магазину, стає головним героєм власної модної історії.

hm4 | 2
hm5 | 3

Вхід до магазину оформлений у вигляді амперсанда — частини логотипа бренду, що підкреслює поступовий перехід H&M до формату лайфстайл-бренду преміальнішого рівня. Усередині покупців зустрічають червоні сходи, що нагадують антракт у театрі.

hm9 | 4

Кожен поверх магазину відкриває новий етап "театральної подорожі".

hm7 | 5
hm8 | 6

Перший поверх нагадує гнучку сцену з ретельно відібраною колекцією товарів та арт-об’єктом у вигляді переосмисленої дорожньої огорожі. Другий поверх оформлений як лабіринт із великими екранами та підвісною художньою інсталяцією. Третій - має більш класичний формат із меблями з дерева та сталі.

hm6 | 7

Читайте також: Рекламу Nike, Lacoste і Superdry заборонили у Британії через грінвошинг

Особливою деталлю став тематичний сад позаду магазину з елементами автомобільної стилістики — відсилання до минулого району, який колись був осередком автомайстерень.