Hugo Boss не виконав квартальний прогноз через слабкий попит на деяких ринках

Німецький модний бренд Hugo Boss повідомив про нижчі за очікувані квартальні продажі, чому сприяв менший попит у Великій Британії та Китаї.

Про це повідомляє Reuters.

Продажі групи в третьому кварталі впали на 4% до 989 млн євро (1,15 млрд доларів) через ослаблення долара США. Це нижче прогнозу аналітиків у 1,01 млрд євро, проведеного в опитуванні компанії.

Це був ще один складний квартал, протягом якого наші доходи дещо знизилися через слабкі споживчі настрої та зростання євро відносно кількох валют, – сказав фінансовий директор Ів Мюллер.

Без урахування впливу змін валютних курсів, продажі впали на 1%, що зумовлено зниженням доходів на ключових ринках – Китаї та Великій Британії. Це переважило покращення в Німеччині, Франції та США.

Компанія заявила, що її річні продажі будуть на нижній межі прогнозованого діапазону, хоча це й відповідає очікуванням аналітиків. Також Hugo Boss повідомила про зниження продажів у оптовому бізнесі у третьому кварталі, посилаючись на терміни поставок.

Валова маржа компанії зросла до 61,2% від продажів з 60,2% роком раніше, перевершивши очікування аналітиків у 60,5%, чому сприяло скорочення витрат та нижчі світові фрахтові тарифи, повідомила компанія.

За словами представників компанії, обсяг продажів та операційний прибуток за весь рік, ймовірно, становитимуть нижню межу прогнозованого показника – від 4,2 до 4,4 млрд євро та від 380 до 440 млн євро відповідно через зростаючу макроекономічну невизначеність та несприятливі коливання валютних курсів.

Читайте також: Скорочення асортименту та працівників: новий CEO Puma переглядає стратегію компанії

Аналітики прогнозують річний обсяг продажів у розмірі 4,2 ​​млрд євро та річний прибуток до вирахування відсотків та податків (EBIT) у розмірі 379 млн євро.