Hugo Boss оголосив про масштабне стратегічне перезавантаження бренду

Німецький модний бренд Hugo Boss оголосив про новий багаторічний план повернення до зростання з 2027 року.

Стратегія Claim 5 Touchdown розпочнеться вже наступного року та триватиме до 2028-го, зосереджуючись на цінності бренду, дистрибуції та операціях. Hugo Boss коригує свій комерційний підхід, вибірково підвищуючи ціни та зосереджуючись на продажах за повною ціною, з меншою кількістю акцій.

У 2026 "році коригування" компанія очікує падіння доходів на середньо- або високооднозначний відсоток. Операційний прибуток (EBIT) прогнозується на рівні 300-350 млн євро після впровадження перших етапів перезавантаження.

Hugo Boss планує зосередитися на трьох ключових напрямках:

  • бренд — скорочення рекламних акцій, оновлення позиціонування, акцент на повній ціні;
  • дистрибуція — оптимізація роздрібної мережі та каналів продажу;
  • операції — підвищення ефективності процесів.

Довгострокова ціль — досягти операційної маржі на рівні 12%.

Рішення про оновлення стратегії бренду пояснюють складними умовами глобального ринку та необхідністю підвищити прибутковість, зменшивши залежність від промоакцій.

Читайте також: Світовий ринок розкоші встановив новий рекорд: бренди оцінюють у 317 млрд доларів

Акції Hugo Boss впали після оголошення нової стратегії, оскільки інвестори негативно відреагували на прогнозоване падіння продажів у 2026 році.

TradeMaster.UA