IKEA купує американську логістичну компанію Locus для оптимізації онлайн-бізнесу

Шведська міжнародна корпорація, що займається виробництвом і продажем меблів та товарів для дому, IKEA придбала американську компанію з логістичних технологій Locus. Це дозволить зменшити витрати на доставку приблизно на 100 млн євро на рік у всьому світі.

Про це обидві компанії повідомили у вівторок, пише Reuters.

Поглинання є доповненням до інвестицій у розмірі 2,2 млрд доларів з боку Ingka Group, найбільшого світового франчайзі IKEA, у США, де вона конкурує з Wayfair та Walmart, а також стикається з вищими імпортними тарифами, що збільшують її витрати.

IKEA відмовилася розкрити вартість угоди. Згідно з повідомленнями на той час, в останньому раунді фінансування у 2021 році Locus оцінювався в 300 млн доларів. Компанія заявила, що придбання Locus спростить її логістику та зменшить витрати на доставку приблизно на 100 млн євро (117,41 млн доларів) на рік у всьому світі.

Locus використовує штучний інтелект для групування замовлень та прогнозування маршрутів, що мінімізують час, який транспортні засоби доставки проводять у заторах, – процес планування, який зараз виконується вручну працівниками IKEA, – розповів в інтерв'ю Reuters Параг Парекх, головний директор з цифрових технологій Ingka Group.

Парекх додав, що Locus також дозволить IKEA пропонувати клієнтам більше варіантів доставки, надавати оновлення в реальному часі про місцезнаходження їхньої посилки, а також швидше доставляти. Ймовірно, технологія буде випробувана в США та Великій Британії, перш ніж використовувати її в усьому світі.

Швидкість — це один із аспектів, але для нас важливіше те, що це буде гнучкість, це буде можливість відстежувати... і, що ще важливіше, завдяки всьому цьому ми допоможемо покращити обслуговування клієнтів, — сказав Парекх.

Відома здебільшого своїми яскраво-синіми великими приміськими магазинами, IKEA за останні п'ять років переключила увагу на онлайн-бізнес та інвестувала в менші магазини в центрі міста, орієнтуючись на молодших та більш міських покупців.

Онлайн-продажі компанії становили 28% від загального обсягу роздрібних продажів IKEA у 2024 фінансовому році, порівняно з 11% у 2019 році.

Читайте також: Inditex масштабує свій бюджетний бренд Lefties на європейський ринок

Придбання відбулося лише через тиждень після того, як Ingka Investments придбала будівлю на Мангеттені за 213 млн доларів, продовжуючи розширення діяльності в США, незважаючи на запровадження президентом Дональдом Трампом вищих тарифів на імпорт меблів.