Індійський стартап “швидкого-ритейлу” оцінили у 7 млрд доларів
Індійський стартап Zepto, що пропонує доставку продуктів та фастфуду за 10 хвилин, залучив 450 млн доларів інвестицій. Його оцінка зросла до 7 млрд доларів перед запланованим IPO наступного року.
Про це повідомляє Bloomberg.
Компанія отримала 450 млн доларів інвестицій, що підкреслює інтерес до швидкозростаючого сектору індійської електронної комерції.
За даними Zepto, оцінка стартапу зросла до 7 млрд доларів після нового раунду фінансування Goodwater Capital та General Catalyst. Завдяки фінансуванню, отриманому перед IPO, акціонером став Каліфорнійський пенсійний фонд державних службовців (California Public Employees’ Retirement System).
Zepto працює у висококонкурентному сегменті з низькою маржею, обіцяючи доставку продуктів і фастфуду за 10 хвилин. Серед конкурентів компанії — індійське підрозділ Amazon.com Inc. та місцеві гравці, такі як Swiggy Ltd. (за підтримки SoftBank Group), Zomato Ltd. та BigBasket групи Tata.
Читайте також: Apple вкотре очолив ТОП найдорожчих брендів світу – рейтинг Interbrand
Засновники стартапу, друзі дитинства Аадіт Паліча та Кайваля Вохра, кинули навчання на програмі комп’ютерних наук Стенфордського університету та повернулися до Індії у 2021 році, будучи ще підлітками, щоб створити свою компанію.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

