Індійський стартап “швидкого-ритейлу” оцінили у 7 млрд доларів

Індійський стартап Zepto, що пропонує доставку продуктів та фастфуду за 10 хвилин, залучив 450 млн доларів інвестицій. Його оцінка зросла до 7 млрд доларів перед запланованим IPO наступного року.

Про це повідомляє Bloomberg.

Компанія отримала 450 млн доларів інвестицій,  що підкреслює інтерес до швидкозростаючого сектору індійської електронної комерції.

За даними Zepto, оцінка стартапу зросла до 7 млрд доларів після нового раунду фінансування Goodwater Capital та General Catalyst. Завдяки фінансуванню, отриманому перед IPO, акціонером став Каліфорнійський пенсійний фонд державних службовців (California Public Employees’ Retirement System).

Zepto працює у висококонкурентному сегменті з низькою маржею, обіцяючи доставку продуктів і фастфуду за 10 хвилин. Серед конкурентів компанії — індійське підрозділ Amazon.com Inc. та місцеві гравці, такі як Swiggy Ltd. (за підтримки SoftBank Group), Zomato Ltd. та BigBasket групи Tata.

Читайте також: Apple вкотре очолив ТОП найдорожчих брендів світу – рейтинг Interbrand

Засновники стартапу, друзі дитинства Аадіт Паліча та Кайваля Вохра, кинули навчання на програмі комп’ютерних наук Стенфордського університету та повернулися до Індії у 2021 році, будучи ще підлітками, щоб створити свою компанію.