Inditex масштабує свій бюджетний бренд Lefties на європейський ринок

Іспанська модна група Inditex, що володіє брендом Zara, планує розширення свого бюджетного бренду Lefties у Європі.

Про це повідомляє агентство Bloomberg.

Очікується, що в 2026 році магазини бренду запрацюють у чотирьох престижних місцях у Великій Британії, зокрема на Оксфорд-стріт, Westfield London, Lakeside і Bluewater.

Кожен магазин матиме площу близько 1,8 тис. кв. метрів і буде оформлений відповідно до нової концепції флагманських магазинів мережі.

З Великобританією Lefties готує подальші кроки в Європі. Наступного року мережа також хоче просунутися у Франції, Нідерландах та Німеччині.

Цей крок стався у найневідповідніший час для дублінської компанії Primark, найбільшого за обсягом роздрібного продавця одягу у Великій Британії.

На тлі посилення конкуренції з боку китайських онлайн-гігантів, таких як Shein та Temu, материнська компанія Primark, Associated British Foods Plc, цього місяця заявила, що очікує незмінних порівняльних продажів у другому півріччі.

Lefties був єдиним брендом Inditex, який відкрив нові магазини за 12 місяців до липня, збільшивши їх кількість зі 198 до 210. Цього року ритейлер запустив новий логотип та лінійку товарів для дому, що нагадує Zara Home, лише за нижчою ціною.

Читайте також: Shein відкриває перші магазини у Франції: місцеві ритейлери проти

Продажі дочірньої компанії Inditex, яка відповідає за закупівлі для Lefties, зросли більш ніж удвічі з 2019 року, згідно з даними реєстру компаній Іспанії, що дає уявлення про певний успіх мережі бюджетного одягу.