Інформаційне агентство “Інтерфакс-Україна” стало медіапартнером UCSC MRKTNG AWARDS

Інформаційне агентство “Інтерфакс-Україна” стало офіційним медіапартнером нового маркетинг-конкурсу для українських ТРЦ - UCSC MRKTNG AWARDS.

"Інтерфакс-Україна" - незалежне українське інформагенство, що працює на ринку політичної та економічної інформації України з 1992 року і здобуло репутацію одного з найбільш авторитетних та компетентних постачальників оперативної й об'єктивної інформації.

Сьогодні агентство випускає понад 50 інформаційних продуктів із політичної, фінансової, економічної тематики чотирма мовами. Інформаційні стрічки агентства "Інтерфакс-Україна" інтегровані в інформаційні потоки найбільших агентств світу – Bloomberg та Reuters.

"Інтерфакс-Україна" є активним членом Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати в Україні.

Користувачі агентства "Інтерфакс-Україна": банкіри, чиновники, працівники посольств та іноземних представництв, власники і топ-менеджери, середній менеджмент, прес-секретарі, працівники мас-медіа, політики, юристи, аудитори, консультанти, аналітики та інші категорії "білих комірців".

Про UCSC MRKTNG AWARDS

Нагадаємо, Українська Рада Торгових Центрів (Ukrainian Counsil of Shopping Centers) запустила перший в Україні профессійний маркетинг-конкурс для ТРЦ - UCSC MRKTNG AWARDS.

Цього року торговельні центрі можуть подавати до участі рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто фактично, з початку повномасштабної війни.

Оцінюватимуть учасників у чотирьох номінаціях:

  • Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
  • Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
  • Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
  • Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року

Читайте також: UCSC MRKTNG AWARDS: головне про першу в Україні маркетинг-премію для ТРЦ

Судити конкурсантів буде професійна колегія журі, що складається переважно з міжнародних та українських експертів, які не мають прямого стосунку до галузі України. Розмір ТРЦ чи бюджет не впливають на оцінку – важливі лише ідея, реалізація та вплив.