Іноземні компанії почали втрачати права на свої бренди у рф
Іноземні компанії, що залишили ринок рф після початку розв’язання повномасштабної війни проти України, можуть втратити права на свої торгові марки в країні.
Про це пише агентство Bloomberg.
Згідно з російським законодавством, торгова марка, що не використовується більше трьох років поспіль, може бути передана будь-кому, хто подасть на неї заявку.
За даними агентства, з початку 2024 року понад 300 іноземних компаній зіткнулися з юридичною загрозою для своїх торгових марок у росії.
Проте такі позови часто відхиляють. Це відбувається, якщо власник торгової марки доводить, що все ще використовує його або якщо позивач не доведе свою зацікавленість у ньому.
Так, у 2025 році Антон Пінський – один із головних рестораторів росії – спробував через суд анулювати торгову марку американської мережі кав'ярень Starbucks, але його позов відхилили, а компанії дозволили продовжити реєстрацію бренду.
Влітку 2022-го Starbucks продав свій російський бізнес приблизно за 500 млн рублів Пінському та реперу Тіматі, які на його основі відкрили власну мережу Stars Coffee.
Деякі позивачі хочуть через суд отримати права на кілька марок. Наприклад, Андрій Кожухарєв у 2024-му подав щонайменше 12 позовів про анулювання прав іноземних компаній на бренди одягу Stüssy, Fred Perry, Carhartt та інші. Більшість позовів розглядаються, а два були відхилені.
Серед іноземних бізнесів, що відстояли право на частину брендів, зокрема європейський офіс американського маркетплейсу Amazon, американський виробник жіночої білизни Victoria's Secret, шведський і фінський виробники телеком-обладнання Ericsson і Nokia, а також іспанський власник групи Inditex. Анулювання реєстрації всіх згаданих брендів, крім Ericsson, досягла гонконгська компанія Multigoods Production.
У Роспатент зазначають, що за перші дев'ять місяців цього року було зафіксовано збільшення кількості реєстрацій іноземними компаніями. У 2024 році було подано 15 534 заявки, що більше, ніж за кожен з попередніх п'яти років. Більшість заявок на поновлення реєстрації було схвалено.
Читайте також: Inditex запускає свій бюджетний бренд Lefties у Німеччині
Зокрема, речник італійського модного дому Giorgio Armani заявив, що компанія захищає свій портфель торгових марок і "впевнена в позитивному результаті".
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

