Інвестиції – мільйон злотих: український бренд One by One відкрив перший магазин у Польщі
Український бренд жіночого одягу One by One відкрив перший магазин у Польщі в познанському ТРЦ Posnania.
Як розповіла Forbes засновниця бренду Лідія Сметана, у липні 2024 року на польському ринку запрацював сайт, зʼявились локальний офіс і склад One by One. Тоді інвестиції у запуск склали 50 000 доларів. Повернути їх поки що не вдалося.
У польський магазин Сметана інвестувала ще 1 млн злотих – понад 270 000 доларів, найбільше з яких пішло на ремонт.
Для порівняння, у 2024 році у перший магазин бренду одягу Andre Tan у Варшаві інвестували понад 50 000 євро, розповідав маркетинг-директор мережі Сергій Пастухов у лютому 2025–го.
Магазин One by One площею 122 кв. м запрацював у тестовому режимі 15 вересня, а офіційно відкрився – 20-го. Наразі в команді – чотири людини.
Приміщення шукали шість місяців. Це один з найбільших ТЦ в Польщі – як по трафіку так і по розмірам, – говорить Сметана.
Площа ТРЦ Posnania – 260 000 кв. м. Для порівняння, площа найбільшого ТРЦ в Україні – київського Respublika Park – 300 000 кв. м.
На польському ринку представлено близько 100 SKU – сукні, костюми, футболки, боді, джинси, верхній одяг. Виторг познанського магазину у перший день тестового режиму – 6500 злотих або близько 74 000 грн, за словами підприємиці. Середній чек на польському ринку – 450-550 злотих або 5000-6000 грн.
Для порівняння, в Україні у 2025-му році він становив 3700 грн для офлайн-магазинів і близько 3000 грн – в онлайн-продажах.
Орієнтуємось переважно на польську аудиторію. Залучаємо її через рекламу, співпрацю з блогерами. Закладаємо на це 15-20% виторгу, – додає Сметана.

Які результати та плани у польського бізнесу One by One?
Щоб втриматися на польському ринку, потрібно якісно відрізнятися від місцевих гравців – умовно, запропонувати те, чого там ще немає, говорив засновник "Асоціації ритейлерів України" Андрій Жук у лютому 2025-го.
One by One практикує подібну концепцію, приміром, з вересня 2024-го бренд почав виводити з асортименту базові предмети гардеробу, які інші бренди продають дешевше, розповідала Сметана у березні 2025-го.
Залишаємо лише те, що нас вирізняє. Якщо клієнтка не може знайти брючний костюм у Zara – вона зможе закрити цю потребу в нас, – говорила вона.
За другу половину 2024 року онлайн-продажі One by One у Польщі склали 5,5 млн грн, за даними компанії. З початку 2025-го виторг на польському ринку наростили до 19 млн грн, план на кінець 2025-го – 50 млн грн, говорить Сметана. Загальний виторг One by One у 2024 році – 505 млн грн. Тобто частка польського ринку – менше 5%.
Результати не відповідали очікуванням, – каже Сметана, не вдаючись у деталі.
Підприємиця планує відкрити ще 2-3 магазини у Польщі за 2-3 роки.
Маємо декілька привабливих пропозицій від польських ТРЦ, рішення будемо приймати в листопаді-грудні 2025 року, – додає підприємиця.
Проте під питанням поки що виробництво у Польщі і запуск франшизи.
Читайте також: Понад 1 млрд грн виторгу та 40 магазинів: український бренд One by One розкрив плани масштабування
Також, за її словами, наразі команда досліджує відкриття виробництва, щоб швидко закривати потреби клієнтів. Питання франшизи розглянуть, коли будуть впевнені, що фінмодель стабільна та гарантуватиме прибуток. Інші країни Європи теж є у планах.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

