Kering перевершила прогнози за третій квартал, попри падіння Gucci
Французька модна група Kering перевершила прогнози за третій квартал, оскільки її менші бренди пом'якшують падіння флагманського Gucci.
Про це повідомляє Reuters.
Падіння продажів Gucci на 14% стало сьомим поспіль квартальним двозначним зниженням для бренду, на який припадає понад половина прибутку групи.
Kering повідомила, що загальний дохід за період з липня по вересень досяг 3,42 мільярда євро (3,98 мільярда доларів), що на 5% менше, ніж минулого року, і перевершив очікування аналітиків щодо падіння на 9,6%.
Менші будинки моди Yves Saint Laurent та Bottega Veneta показали кращі результати, ніж очікувалося, покращивши загальні результати групи.
Показники Kering за третій квартал... залишаються значно нижчими за ринкові, – заявив генеральний директор групи Люс де Мео. – Ми невпинно працюємо над нашим відновленням, як показують наші нещодавні рішення.
Акції Kering зросли на 85% з моменту призначення де Мео в червні, що значно випереджає 12% зростання індексу STOXX Europe Luxury 10 за той самий період, оскільки інвестори зробили ставку на швидку реструктуризацію та переорієнтацію на основний сегмент моди.
Тенденції в Китаї помітно покращилися за останній квартал, повторивши аналогічні результати LVMH та Hermès.
Минулого тижня LVMH повідомила про кращі, ніж очікувалося, квартальні продажі, що викликало зростання акцій компаній розкішного сегмента.
За словами фінансового директора Kering Армель Пулу, перша колекція Gucci від креативного директора Demna, збільшила відвідуваність магазинів у вибраних бутиках, де вона була доступна.
Де Мео прагне оптимізувати групу, скоротити борг та спрямувати ресурси на відродження Gucci. Цього тижня компанія заявила, що уклала угоду на суму 4,7 млрд доларів про продаж свого косметичного підрозділу L'Oréal.
Керівники Kering під час телефонної розмови відкинули припущення, що їхній підрозділ окулярів також може стати предметом подібного кроку, заявивши, що це є "основою" стратегії Kering.
Головний операційний директор Жан-Марк Дюпле відмовився повідомити, яка частина вартості угоди була пов'язана з продажем виробника парфумів Creed, якого Kering придбала за оцінкою в 3,5 млрд євро лише два роки тому.
Читайте також: Власник Gucci продає косметичний бренд L’Oreal за 4 млрд євро
Однак він додав, що наприкінці року в бухгалтерських книгах Kering буде "чистий прибуток" від усієї угоди.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

