KFC тестує вегетаріанський формат у Києві: скільки інвестували та чи спрацює експеримент
Американська мережа KFC тестує новий вегетаріанський формат. Перший такий заклад у Східній Європі відкрився 29 вересня у Києві в ТРЦ Blockbuster Mall. Замість курятини в меню – білок із грибів, замість червоної вивіски – зелена.
Скільки в це інвестували та чи спрацює експеримент мережі розповів Forbes. Українська Рада Торгових Центрів пропонує найцікавіше з матеріалу.
Це спосіб збільшити охоплення аудиторії, – каже CEO франчайзі Tasty Food KFC в Україні Аліна Кіптик.
Вивіску також оновили: замість фірмового червоного кольору – зелений. До фасаду також додали рослинні елементи та змінили головне зображення зі слоганом "100% смаку. 0% курки".
Навіщо фастфуд мережі такий формат?
Ідея з’явилася в українському KFC торік, головним викликом стало знайти постачальника. Сировину компанія закуповує у постачальника з Великобританії.
Собівартість і доступність інгредієнтів – головна проблема, – каже співзасновник мережі Salateira Євген Рубан.
За його словами, якісні альтернативи м’яса досі доводиться імпортувати, що підвищує ціну на 20-40%. Водночас цей попит стимулює появу локальних виробників, додає він.
Інвестиції у запуск вегетаріанського формату – 500 000 грн, розповідає Кіптик. Проєкт реалізували на базі вже існуючого ресторану. Відкриття нового закладу KFC у середньому коштує близько 700 000 доларів, зазначає Кіптик
Чи є потенціал у проєкту?
Попит на рослинні страви в Україні зріс на 25-30% за останні три роки, зазначає Рубан.
Сегмент рослинних замінників зростає швидше за традиційну м’ясну галузь, розповідає директор департаменту аудиту Deloitte Ukraine Ярослав Серпутько.
Для українців характерна загальноєвропейська тенденція до здорового харчування, каже комерційний директор Kantar Ukraine Кирило Єжов. Головні проблеми українців: стрес – 67%, незбалансоване харчування – 34%, нерегулярне харчування – 23%, зайва вага – 16%, свідчать дані дослідження Kantar Ukraine.
За типом харчування 8% українців – флексітаріанці, 5% – вегетаріанці, 3% – пескатаріанці. Ключові мотиви такої поведінки: здоров’я – 48%, турбота про довкілля – 32%, економічні обмеження – 12%, релігійні переконання – 7%, додає Єжов.
Заклад збере не лише вегетаріанців, а й тих, хто хоче спробувати нове, – каже Рубан.
За його оцінкою, це може збільшити частку рослинних страв на ринку швидкого харчування в Києві на 10-15% протягом найближчих двох років.
Основним ризиком залишаються високі витрати на промислові рослинні аналоги, зазначає Серпутько.
Ринок здорового харчування дорожчий – всі хочуть хелсі-продукти, але за них треба платити, – додає Савілов. – Повинна зростати купівельна спроможність, а наразі цього немає.
Серед можливих рішень – удосконалення рецептур, співпраця з локальними постачальниками та власна переробка, щоб стабілізувати собівартість, каже Серпутько.
Читайте також: На черзі Коломия: KFC почне відкривати ресторани в середніх регіональних містах
За словами Кіптик, компанія спочатку не планувала масштабування, але через високий попит у перші дні вже прийняли рішення запустити вегетаріанську лінійку у всіх ресторанах в Україні.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

