“Команда не дає жодного шансу здатися”. Співвласник “Кібернетиків” про втрату центрального складу в Києві
Мережа магазинів “Кібернетики” втратила головний склад із технікою у столиці. В ніч з 3 на 4 липня у нього влучили три ворожих шахеди, збитки ритейлера сягнули 35 млн грн, приміщення з товаром та кілька одиниць транспорту вигоріли вщент.
Попри це, компанія продовжує працювати і налагоджує логістику “на ходу”. Українська Рада Торгових Центрів розпитала співвласника мережі Сергія Потьомкіна про те, як вдається працювати в надскладних умовах, що тепер буде зі згорілим складом та як йдуть перемовини з партнерами.

Кібернетики представлені у багатьох регіонах України, на які з них вплине втрата центрального складу?
Втрата центрального складу вплинула на всю систему, але ми не допустили зупинки жодного магазину.
Завдяки рішучим діям команди та підтримці партнерів, логістика була збережена — навіть у найактивніших регіонах. Ми швидко переорієнтувалися, залучили партнерські склади та налагодили прямі поставки від постачальників, тому в усіх регіонах товар продовжує надходити вчасно.
Як швидко ви плануєте відновити повноцінну логістику після втрати складу?
Ми плануємо знайти повноцінний склад протягом 1–2 місяців.
Уже зараз активно шукаємо нову локацію на заході України — в більш безпечному регіоні. Це дозволить зробити логістику більш стабільною в умовах воєнного часу.
А як вдалося налагодити тимчасову логістику у перші дні після атаки, адже робота магазинів не припинялася?
Після атаки у нас не було часу на жаль чи роздуми — ми миттєво включилися в дію.
Було сформовано екшен-план, і вже в перші дні партнери запропонували тимчасове рішення зі складом. Також вдалося налагодити прямі поставки від постачальників. Саме тому жоден магазин не припинив роботу, і логістика збереглася на стабільному рівні.
Плануєте відновлювати зруйнований склад чи шукатимете нові приміщення?
Зруйнований склад не підлягає відновленню — він у аварійному стані.
Все, що було на складі — знищено, включно з автотранспортом, обладнанням і товарними запасами.
Ми шукаємо нову локацію та готові розглядати пропозиції від партнерів і орендодавців.
Раніше ви говорили, що ведете перемовини з партнерами та орендодавцями — розкажіть детальніше, яких результатів вдалося досягти?
Деякі партнери вже надали тимчасову допомогу зі складом. Завдяки цьому логістика збереглась у перші дні, і ми змогли оперативно реагувати на ситуацію.
Також зараз ведемо перемовини щодо нової локації для постійного складу та відновлення автопарку.
Ми щиро вдячні всім партнерам, які вже нас підтримують — їхня допомога реально впливає на здатність компанії працювати далі.
Найголовніше — що всі живі. Команда на місці. Так, склад знищено. Все, що будували роками — згоріло за кілька хвилин. Але залишилось найголовніше — люди. Команда.
Коли це все трапилося, ми бачили, як реагувала команда. Ми дивилися на хлопців, що працювали на нашому складі, і в них був такий біль. Вони казали: “Сергію Миколайовичу, ми ж три роки будували, ми починали це з самого початку”. Тож нам команда не дає жодного шансу здатися і ми зрозуміли, що потрібно далі працювати.
Після всього, що сталося, ми не розсипались — навпаки. У кожного з’явилась ще більша енергія, рух, бажання зробити більше, тримати одне одного, не здатися.
Це дуже непростий період. Але для нас він не про слабкість, а про силу. Не про жалість, а про дію!
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

