Компанія-власник Uniqlo планує підвищити ціни на тлі тарифів Трампа

Японська компанія Fast Retailing, якій належить бренд одягу Uniqlo, заявила про значний вплив тарифів президента США Дональда Трампа. Щоб пом'якшити цей удар, ритейлер планує підвищити ціни.

Занепокоєння щодо відновлення інфляції та економічного уповільнення, спричиненого нестабільним запровадженням тарифів, вже знизили купівельний ентузіазм у США та на інших великих ринках, пише Reuters.

Раніше цього тижня Трамп встановив новий крайній термін для “взаємних” тарифних ставок - 1 серпня.

Фінансовий директор Fast Retailing Такеші Окадзакі на щоквартальній конференції звіту про прибутки заявив, що суттєвого впливу компанія зазнає з початку осені та зими.

Буде важко покрити всі витрати. Наш підхід полягатиме в тому, щоб підвищувати ціни там, де це можливо, а не там, де це неможливо, в той же час зосередившись на створенні стійкого бізнесу, який надійно генерує прибутки, - сказав він.

Більшість продукції Uniqlo, що продається в США, виробляється в Південно-Східній та Південній Азії. Нещодавно Трамп повідомив, що Шрі-Ланка, великий експортер одягу до США, зіткнеться з 30% митом. Її конкурент В'єтнам зіткнеться із 20% митом, але перевалка з третіх країн через В'єтнам буде обкладатися 40% митом.

На поточний фінансовий рік, який закінчується в серпні, компанія зберегла прогноз операційного прибутку на рівні 545 млрд ієн, оскільки очікує обмежений вплив тарифів через ранні поставки на американський ринок.

Fast Retailing повідомила, що операційний прибуток за три місяці до 31 травня зріс на 1,4% до 146,7 млрд ієн (1,00 млрд дол.), що нижче прогнозу.

З одного магазину в Хіросімі, на заході Японії, 40 років тому, Uniqlo виросла до більш ніж 2 500 точок по всьому світу, де продаються недорогі флісові та бавовняні сорочки, виготовлені переважно в Китаї та інших азійських виробничих центрах.

Читайте також: ЄС займає 70% світового ринку розкоші, проте геополітика створює загрози

Проте бізнес-модель компанії була перевернута тарифами та падіння продажів у Китаї через слабкий попит, тож останнім часом ритейлер звертає увагу на Північну Америку та Європу.