Кожен п’ятий клієнт обирає онлайн-ритейлера лише через оплату в один клік (дослідження)

Близько 84% онлайн-покупців у всьому світі вважають оплату в один клік важливим фактором при виборі онлайн-магазину.

При цьому 18% користувачів віддають перевагу тому чи іншому ритейлеру виключно через наявність такої можливості, свідчить дослідження PYMNTS Intelligence та Worldpay.

У дослідженні “Payments Optimization: Powering Global eCommerce Growth” зазначається, що продавці часто недооцінюють вплив простоти оплати на конверсію. Втім, саме ця можливість може значно підвищити доходи.

Також гострою проблемою лишаються транскордонні транзакції, так, 72% ритейлерів повідомили про вищі показники невдалих платежів порівняно з внутрішніми операціями у своїй країні.

Дослідження з’ясувало, що майже всі міжнародні покупці (99%) хочуть використовувати свій улюблений спосіб оплати, а 94% хочуть оплачувати товари в місцевій валюті.

При цьому 55% споживачів відмовляються від покупки, якщо їм потрібно спробувати оплатити більше одного разу.

Складнощі з оплатою та невдалі транзакції стають головним фактором, через який покупці відмовляються завершувати онлайн-замовлення. І це проблема для ринку електронної комерції, що до 2030 року може перевищити 10 трлн доларів. Додаткові комісії, заплутані платіжні інтерфейси та відсутність звичних локальних методів відштовхують клієнтів з різних країн.

Читайте також: Китайський інтернет-гігант хоче придбати німецького ритейлера електроніки за 2,2 млрд євро

Сфера платіжних рішень швидко трансформується. У США дедалі більше споживачів віддають перевагу цифровим гаманцям: нині 16% клієнтів розраховуються ними в інтернеті вдвічі частіше, ніж у традиційних магазинах. При цьому понад половина користувачів (55%) називають головною причиною такого вибору саме зручність.

PYMNTS