Кожен п’ятий польський інтернет-магазин вже продає в Україну (дослідження)

Україна стає ключовим напрямком розширення польської електронної комерції. Вже 20% польських інтернет-магазинів пропонують товари українцям, а ще 10% – готуються вийти на український ринок.

Про це йдеться у дослідженні Fulfilio, повідомляє Portal Spożywczy.

Як зазначає видання, у 2022-2024 роках кількість посилок з-за кордону в Україну виросла з 31 млн до понад 73 млн на рік. Їхня загальна вартість сягнула більше ніж 120 млрд грн (приблизно 3 млрд доларів).

Дані Державної митної служби України також свідчать про зростання. У 2022-му українці отримали 31 млн посилок вартістю 32 млрд грн, у 2023-му – 52 млн на 62 млрд грн. Цьогоріч кількість відправлень зросла до 73,5 млн, а їхня вартість перевищила 120 млрд грн.

Дослідження показує, що продажі в Україну здійснюють переважно магазини, що продають автомобілі та запчастини, продукти харчування, книги та іграшки. Проте, незважаючи на зростання активності, лише 9% магазинів пропонують сайти українською мовою.

Розвитку ринку допомагає й логістика, зокрема й нові маршрути "Нової пошти".

Читайте також: У Литві засудили українця, що підпалив ТЦ IKEA на замовлення спецслужб рф

Про плани вийти на український ринок заявляють ще 10% компаній. Інтерес зростає разом із розвитком місцевої закупівельної та логістичної інфраструктури, хоча ринок все ще потребує ґрунтовної підготовки – від вибору каналів збуту до обробки повернень та складського зберігання.