Крок до преміум ринку: H&M відкриває концепт-стор в культовому кварталі Парижа
Шведський мас-маркет гігант H&M відкрив концепт-стор у культовому кварталі люксових бутиків Le Marais (Маре) в Парижі.
Це спроба бренду вийти на новий рівень із преміум колекціями. Магазин площею 1000 квадратних метрів, відкрився після вдалого тестового запуску pop-up простору H&M на вулиці Тюренн.

Маре — це водночас яскраве та стратегічне місце з сильною культурною та туристичною привабливістю. Це також креативний та натхненний район, який ідеально відповідає еволюції H&M до більш модної та передової ідентичності, — каже директор з продажу H&M у Франції, Бельгії та Люксембурзі Пер Ліндбек.
Нова концепція H&M подібна до Uniqlo, Fursac та Sessùn, тобто містить добірку жіночих, чоловічих колекцій, білизни, аксесуарів та косметики бренду, з відносно невеликою кількістю базових речей.
У магазині в основному представлені капсульні товари для подій або більш люксові товари, а саме: преміальна колекція H&M Studio, нова чоловіча лінія H&M Atelier і особливо колаборація з бельгійським дизайнером Гленном Мартенсом.

Сам простір може похвалитися доволі мінімалістичним дизайном, природними кольорами та чіткими лініями. У внутрішньому дворику, спроєктованому як "місце зустрічі бренду та його спільноти", H&M планує проводити культурні, музичні та стильові заходи.
Для оптимізації покупок мережа вперше у Франції встановлює каси самообслуговування, оснащені технологією RFID, що дозволяє «миттєве сканування товарів, надшвидке оформлення замовлення та оптимізоване управління запасами». У цьому магазині також доступна система самовивозу Click & Collect.

Відкриття магазину в Маре є яскравим символом нашого бажання залишатися актуальними, доступними та натхненними у сталий спосіб. Ми постійно працюємо над оптимізацією нашої мережі магазинів та їх розташування. У Франції нашим пріоритетом є не збільшення кількості відкриттів чи накопичення квадратних метрів, а забезпечення того, щоб кожен магазин пропонував правильний досвід у правильному місці, – стверджує менеджер.
Читайте також: У Британії відкрився перший Primark Home (фото)
Пілотний магазин у Маре – це тест, якщо клієнти відреагують позитивно, H&M розглянуть розширення цієї концепції в майбутньому.

Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

