Китайські бренди нарощують присутність у США попри мита

Попри американські мита, китайські бренди посилюють свою присутність у США, оскільки внутрішній ринок перебуває в стані стагнації.

Про це повідомляє агентство Reuters.

Протягом 2025 року такі компанії, як виробник Labubu Pop Mart, постачальник сувенірів Miniso, гігант спортивного одягу Anta та бренд швидкої моди Urban Revivo, оголосили про відкриття нових магазинів або розширення у США.

Ця тенденція, що почалася у 2023-му після пандемії COVID, прискорилася цього року на тлі млявого внутрішнього попиту в Китаї. Urban Revivo, який часто називають "китайською Zara", відкрив свій флагманський магазин у Нью-Йорку в березні. 

Присутність компанії в столиці моди стала своєрідним тестом на успіх для подальшого розширення на інших ринках, зазначив Лео Лі, голова правління та CEO материнської компанії Fashion Momentum Group, виторг якої торік наблизився до 1 млрд доларів.

Згідно з аналізом документів компаній та публікацій у соціальних мережах, проведеним агентством, китайські бренди, зокрема Urban Revivo, Auntea Jenny, Chagee, Luckin Coffee та Mixue, відкрили свої перші магазини в США у 2025 році. Anta незабаром планує відкрити магазин у Беверлі-Гіллз. Miniso станом на вересень зросла до 421 магазину в Північній Америці.

Pop Mart, який дебютував у США у 2023 році, до середини 2025 року мав там 41 магазин і озвучував плани швидкого розширення.

Молодші, економні західні споживачі вже роблять покупки на китайських платформах, таких як Shein та PDD Holdings. Аналітики вважають, що Temu, який пропонує краще співвідношення ціни та якості, буде найімовірнішим цільовим ринком.

Китайські бренди сьогодні позиціонують себе як більш доступні альтернативи, водночас будуючи надійність, — сказав аналітик Morningstar Іван Су. — Ви пробували китайські кросівки? Вони хороші.

Читайте також: Shein відкриває головний європейський логістичний хаб у Польщі

Anta, найбільший бренд спортивного одягу за часткою ринку в Китаї, випереджаючи Nike та Adidas, може завоювати світових споживачів завдяки нижчим цінам, сказав Андреас Дьорінг, портфельний менеджер Union Investment у Франкфурті, яка володіє акціями Anta.