Labubu-лихоманка: виробник популярної іграшки наростив продажі на 250% за квартал
Китайський виробник іграшок Pop Mart зафіксував зростання доходів на 250% завдяки попиту на нові “вірусні” ляльки Labubu.
Як повідомляє Bloomberg, на закордонних ринках продажі зросли на 370%, а в Китаї збільшилися на 190%.
Продажі компанії почали зростати з другої половини минулого року завдяки випуску мініляльок Labubu, які швидко стали популярними, зокрема серед зірок.
Західні ринки залишаються головним драйвером зростання продажів Pop Mart. У третьому кварталі виручка компанії в Америці зросла на 1270%, у Європі — на 740%, а в Азійсько-Тихоокеанському регіоні — на 170–175%.
На початку року Pop Mart ставила за мету досягти 20 млрд юанів (2,8 млрд долм) річного доходу. Втім, у серпні CEO компанії Ван Нін заявив, що навіть показник у 30 млрд юанів виглядає цілком досяжним.
Читайте також: Індійський стартап “швидкого-ритейлу” оцінили у 7 млрд доларів
Водночас побоювання інвесторів щодо можливого спаду популярності ляльок Labubu пригальмували стрімке зростання акцій Pop Mart, яке тривало до кінця серпня.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

