Labubu-лихоманка: виробник популярної іграшки наростив продажі на 250% за квартал

Китайський виробник іграшок Pop Mart зафіксував зростання доходів на 250% завдяки попиту на нові “вірусні” ляльки Labubu.

Як повідомляє Bloomberg, на закордонних ринках продажі зросли на 370%, а в Китаї збільшилися на 190%.

Продажі компанії почали зростати з другої половини минулого року завдяки випуску мініляльок Labubu, які швидко стали популярними, зокрема серед зірок.

Західні ринки залишаються головним драйвером зростання продажів Pop Mart. У третьому кварталі виручка компанії в Америці зросла на 1270%, у Європі — на 740%, а в Азійсько-Тихоокеанському регіоні — на 170–175%.

На початку року Pop Mart ставила за мету досягти 20 млрд юанів (2,8 млрд долм) річного доходу. Втім, у серпні CEO компанії Ван Нін заявив, що навіть показник у 30 млрд юанів виглядає цілком досяжним.

Читайте також: Індійський стартап “швидкого-ритейлу” оцінили у 7 млрд доларів

Водночас побоювання інвесторів щодо можливого спаду популярності ляльок Labubu пригальмували стрімке зростання акцій Pop Mart, яке тривало до кінця серпня.