Лідери рвуться вперед. Рейтинг українських ТРЦ у соцмережах за підсумками весни 2025
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки українських ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками весни 2025 року.
Також ми визначили приріст підписників у акаунтів-лідерів станом на початок червня 2025 року, порівняно з попередніми підрахунками.
ТОП-20 ТРЦ у Facebook за підсумками весни
Рівно половина гравців рейтингу втратила підписників, іншій - вдалося наростити аудиторію. Загалом, рейтинг не зазнав значних змін, однак деякі ТРЦ впевнено рвуться вперед, обганяючи давніх лідерів списку.
Так, у першій п'ятірці - без змін. Лідерами залишаються львівський ТРЦ Forum Lviv, за яким йдуть столичні Ocean Plaza та Gulliver, дніпровський Мост-Сіті і київська Lavina Mall. Трьом з них вдалося наростити аудиторію, а Ocean Plaza та Lavina Mall дещо втратили підписників.
Далі йде столичний ТРЦ Manufaktura Outlet, за яким вже закріпився ТРК "Проспект". А от на восьме місце піднялася рівненська "Злата Плаза", що за три місяці набрала майже три тисячі нових підписників.
Втративши одну сходинку, на 9-му місці опинився ЦУМ Київ, який втратив невелику кількість підписників, замикає першу десятку львівський ТРЦ Victoria Gardens.
Наступні 10 позицій - незмінні. Один за одним йдуть King Cross Leopolis (Львів), ТРЦ і БЦ Retroville (Київ), ТРЦ Riviera Shopping City (Одеса), ТРЦ River Mall (Київ), ТРЦ Караван (Київ) та ТРЦ Fabrika (Херсон) - усі вони втратили фоловерів за підсумками весни. А от черкаський ТРЦ Lubava, хоча і не змінив своєї позиції в рейтингу, але значно наростив аудиторію. За ним йде столичний Dream, з незначними втратами підписників, а йому в спину "дихають" київський РайОн та чернігівський Hollywood Mall.

ТОП-20 ТРЦ у Instagram за підсумками весни
У цьому рейтингу майже усі гравці наростили кількість підписників, а дехто впритул підійшов до п'ятірки лідерів. Однак поки ТОП-5 не змінився, це ТРЦ Forum Lviv (Львів), ТРЦ Fabrika (Херсон), ЦУМ (Київ), ТРЦ Nikolsky (Харків) і ТРЦ Lavina Mall (Київ).
На шостому місці рівненський ТРЦ "Злата Плаза", який майже зрівнявся зі своїм найближчим конкурентом. На сьоме місце вирвався столичний ТРЦ Gulliver, витіснивши на восьму сходинку чернігівський ТРЦ Hollywood Mall. На дев'ятому місці із великим приростом черкаський ТРЦ Lubava, а замикає десятку столичний Respublika Park, що також помітно наростив аудиторію.
Наступні три позиції йдуть без змін, це ТРЦ Ocean Plaza (Київ), ТРЦ Riviera Shopping City (Одеса), ТРЦ River Mall (Київ), а от на 14-те місце, вийшла мережа ТРЦ "Екватор", потіснивши на 15-те луцький ТРЦ "Порт-Сіті", який майже не змінив кількість підписників.
Останні п'ять позицій рейтингу не змінилися, однак усі ці ТРЦ наростили аудиторію за сезон.

Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

