LVMH веде переговори про продаж модного бренду Marc Jacobs

Французька група виробників предметів розкоші LVMH веде переговори щодо продажу свого модного бренду Marc Jacobs.

Про це повідомили агентству Reuters джерела, знайомі з цим питанням.

Компанія на чолі з Бернаром Арно веде переговори з потенційними покупцями, зокрема з власником Reebok, компанією Authentic Brands Group та WHP Global.

Authentic Brands відмовилися коментувати це питання, а WHP не одразу відповіла на запит, повідомляє Reuters.

Власник Brookstone, Bluestar Alliance, також є претендентом на придбання Marc Jacobs, вартість якого може оцінюватися близько 1 млрд доларів, повідомляє Wall Street Journal.

У 2024 році видання Bloomberg повідомило, що LVMH вивчає стратегічні варіанти для бренду з консультантами після отримання зацікавленості від потенційних покупців, хоча компанія на той час заперечувала це твердження.

Заснований у 1984 році американським дизайнером Марком Джейкобсом, бренд розкішного одягу відомий своїми еклектичними, сміливими дизайнами, що поєднують високу моду з вуличним стилем. 

У 1997 році LVMH запросила Джейкобса очолити бренд Louis Vuitton та придбала частку в однойменному лейблі дизайнера.

Як повідомляє видання Journal, угоду можуть укласти найближчим часом, якщо переговори не зірвуться.

LVMH нещодавно вже позбулася деяких своїх брендів, щоб оптимізувати свій портфель. Минулого року компанія продала бренд Off-White, заснований Вірджилом Еблоу. Також раніше цього року Stella McCartney викупила міноритарний пакет акцій у своєму бренді, що належав LVMH.

Читайте також: Розкіш на спаді: власники Louis Vuitton та Gucci прозвітують про чергове зниження продажів

Продажі LVMH у другому кварталі, включно з такими товарами, як сумки Louis Vuitton, сукні Dior та шампанське Moet & Chandon, виявилися дещо нижчими за ринкові очікування. Наразі акції компанії зросли. Група заявила, що бачить ознаки відновлення на ключовому китайському ринку.