Майже 50% – місцеві мешканці: поляки стали основною аудиторією “П’яної вишні” в Польщі
Майже половина усіх відвідувачів "П'яної вишні" у Польщі – місцеві мешканці. Українська діаспора та туристи з інших країн значно їм поступаються і мають великі показники відвідуваності лише у великих та туристичних містах.
Про це розповів керівник проєкту "П'яна вишня" у Польщі Олександр Коломоєць в інтерв’ю Delo.ua.
За його словами, структура відвідуваності української мережі закладів у цій країні виглядає так:
- поляки – 45-50%;
- українці – 25-30%, з вищою часткою у містах розвиненої української діаспори, як-от Варшава чи Вроцлав;
- туристи з інших країн – 20-30%, особливо багато їх в Кракові, Гданську чи Варшаві в туристичний сезон.
Проте у різні роки цей показник може коливатись, приміром, у 2023-му в деяких містах частка українців сягала до 40%.
У 2023 році ми спостерігали високу частку українців – у деяких містах вона сягала до 40%. Серед них було багато тимчасових і постійних переселенців, які хотіли підтримати свій продукт, – говорить керівник проєкту в Польщі.
В попередні роки також зростала кількість іноземних клієнтів. Причиною цього є поступове повернення до туристичного руху "доковідної" епохи, вважає Коломоєць.
Ми очікуємо в 2025 році потужний туристичний сезон і, як наслідок, – більше гостей з інших країн. Але розраховуємо теж і на земляків, – говорить Олександр Коломоєць.
За кількістю відвідувачів барів Польща випереджає Україну. Як зазначив спікер, у Польщі більше клієнтів, що логічно з огляду на стабільний контекст і туристичний тренд. Водночас в Україні спостерігається сильна підтримка з боку постійних гостей.
Читайте також: “П’яна Вишня”, Lviv Croissants та інші. Українські мережі в Європі переключаються на місцевих споживачів
Бренд "П'яна вишня" відкрив перший заклад у Польщі у 2018 році у Варшаві. На сьогодні на території країни працює 14 барів мережі в містах Варшава, Краків, Лодзь, Познань, Гданськ, Люблін, Вроцлав, Жешув, Сопот. Також мережа відкриває заклади в інших країнах ЄС.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

