Mango повідомляє про двозначне зростання у першому півріччі 2025 року

Іспанська компанія Mango опублікувала звіт про збільшення доходу на 12% протягом першої половини 2025 року, що є вдвічі більше за аналогічний період минулого року.

Продажі бренду перевищили 1,7 млн доларів, при цьому зростання порівняльних продажів по всіх каналах було зумовлене позитивним сприйняттям колекцій покупцями.

Міжнародний бізнес Mango становив 78% від загального обороту протягом першого півріччя, причому найвищі показники продажів були зафіксовані в Іспанії, Франції, Туреччині, Німеччині та США.

Ми продовжуємо зростати з довгостроковим баченням, реалізуючи ціннісну пропозицію, яка добре сприймається нашими клієнтами по всьому світу, та постійно вдосконалюючи наші канали збуту, - зазначив голова правління та генеральний директор Mango Тоні Руїс.

За його словами, у невизначеному секторальному, макроекономічному та геополітичному середовищі позитивні результати першого півріччя підтверджують стійкість моделі компанії та зміцнюють її стратегію.

Раніше ми повідомляли, що ритейлер призначив колишню генеральну директорку компанії H&M Хелену Гельмерссон новим незалежним членом своєї ради директорів.

Читайте також: Mango запустив віртуального помічника із ШІ для персоналізації шопінгу

Вона деякий час відповідала за сталий розвиток у H&M, а з минулого року є президентом Circulose, шведської компанії з виробництва текстилю циклічного виробництва, раніше відомої як Renewcell. Зовсім недавно Mango також інвестувала в іспанську компанію з переробки текстилю The Post Fiber.

Retail Gazette