Маркетинг-директорка ТРЦ Respublika Park Зоряна Солтан про UCSC MRKTNG AWARDS

Українська Рада Торгових Центрів запускає професійний маркетинговий конкурс для ТРЦ UCSC MRKTNG AWARDS.

Це перша подібна премія для українського ринку, тож ми запитали представників ТОП-гравців торговельної нерухомості України про те, що вони думають про цю ініціативу і чи планують брати участь? 

Так, директорка з маркетингу столичного ТРЦ Respublika Park Зоряна Солтан вважає, що конкурс подібного рівня давно потрібен українській галузі.

Зоряна Солтан про UCSC MRKTNG AWARDS:

Як ставитеся до ініціативи УРТЦ запустити перший професійний MRKTNG AWARDS?

Ініціатива є важливою для розвитку професійного маркетингу в українській сфері торговельної нерухомості. Спеціалізований конкурс такого рівня надасть можливість відзначити найкращі практики, обмінятися досвідом і надихнути ринок на інновації та креативність.

Чи потрібен українським ТРЦ такий конкурс?

Так, однозначно! Українським торговельним центрам потрібен такий конкурс, адже він сприяє підвищенню професійних стандартів, підтримує розвиток галузі та формує спільноту фахівців, які створюють сучасний  тренд маркетингу у ТРЦ для відвідувачів.

Чи плануєте брати участь у цьогорічному UCSC MRKTNG AWARDS?

Маркетинг команда Respublika Park із задоволенням долучається до MRKTNG AWARDS і ми готові поділитися результатами нашої роботи з колегами по ринку. Це чудова нагода представити наші масштабні маркетинг проєкти, реалізовані в найсучаснішому ТРЦ!

*Довідка

UCSC MRKTNG AWARDS покликана відзначити найуспішніші маркетингові стратегії, що підвищують впізнаваність ТРЦ, стимулюють відвідуваність і продажі, впроваджують соціальні ініціативи, а також використовують креативні підходи та digital-інструменти.

Цього року ми пропонуємо позмагатися за нагороди у чотирьох номінаціях:

    • Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
    • Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
    • Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
    • Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року

Читайте також: UCSC MRKTNG AWARDS: Максим Гаврюшин про запуск першої маркетинг-премії для ТРЦ в Україні

До участі приймаються кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року.

Кількість поданих заявок необмежена, а участь безкоштовна.