McDonald’s збільшив світові продажі попри обережні витрати споживачів

McDonald's перевищив прогнози щодо світових порівнянних продажів за третій квартал. Доступні пропозиції страв від мережі швидкого харчування допомогли підвищити попит, навіть попри те, що споживачі залишалися обережними зі своїми витратами.

Як повідомляє Reuters, мережа бургерних продемонструвала глобальне зростання продажів на 3,6%, що трохи перевищує середню оцінку аналітиків у 3,55%, завдяки зміцненню на ринках США та інших країн.

Мережі швидкого харчування, включно з McDonald's та Domino's Pizza, запровадили дешевші та обмежені за часом пропозиції, щоб компенсувати уповільнення відвідуваності ресторанів. Зокрема, McDonald's вже понад рік зберігає свою пропозицію щодо обідів за 5 доларів, надає пріоритет інноваціям у меню та активізує маркетингові зусилля.

Попит різко зріс у липні після запуску снеків у лаваші за 2,99 долара, хоча в серпні та вересні динаміка знизилася. Проте аналітики попереджають, що запровадження великих знижок може виявитися складною для франчайзі після припинення фінансової підтримки з боку McDonald's.

Згідно з даними компанії Placer.ai, загальна кількість відвідувань McDonald's з липня по вересень скоротилася на 3,5% порівняно з минулим роком та порівняно зі зниженням на 2,3% у категорії швидкого обслуговування.

Акції компанії впали на 1%. Порівнянні продажі в США, найбільшому ринку, зросли на 2,4% у кварталі, що закінчився 30 вересня, порівняно зі зростанням на 0,3% роком раніше.

Продажі в бізнес-сегменті, де ресторани управляються місцевими партнерами, зросли на 4,7%, де найбільше зостання показала Японія. Водночас продажі на міжнародному ринку зросли на 4,3% завдяки Німеччині та Австралії.

Читайте також: Levi’s і McDonald’s попереджають про антиамериканські настрої серед покупців

Скоригований квартальний чистий прибуток склав 2,31 млрд доларів, або 3,22 долара на акцію, порівняно з 2,32 млрд доларів, або 3,23 долара, рік тому.