Мережа Domino’s представила свій перший ребрендинг з 2012 року (фото)

Міжнародна мережа піцерій Domino’s оголосила про свій перший ребрендинг з 2012 року, створений спільно з агентством WorkInProgress. Оновлення надає фірмовим червоному та синьому кольорам більш чітких і яскравих контурів, що нагадують центр полум’я.

У оновленій версії представлено власний шрифт Domino's Sans та новий джингл від номінованого на премію "Греммі" кантрі-виконавця Shaboozey — усе об’єднане під торговою маркою "Dommmino's" з додатковими "mmm".

dominos 2 | 1

Паковання бренду також оновлено. Коробки стали простішими та яскравішими, якщо поставити дві коробки одна до одної, то вони нагадають логотип. Чорні коробки для піци "Handmade Pan" та "Parmesan Stuffed Crust" тепер мають чорні та металево-золоті акценти, створені для того, щоб передати відчуття насолоди та преміум-класу.

dominos 3 | 2

Компанія підійшла до ребрендингу обережно — спершу вислухала клієнтів і франчайзі та провела дослідження.

У результаті мережа вирішила зберегти впізнаваний логотип, але оновити кольори, зробивши відтінки червоного й синього яскравішими та ближчими до нового покоління фанатів піци.

dominos 1 | 3

Читайте також: Converse створили кеди, натхненні пляшкою Coca-Cola (фото)

Крім того, Domino’s планує впровадити нові елементи бренду протягом наступного року, починаючи з США та окремих міжнародних ринків, а потім розширюючи їх на весь світ.

ADWEEK