Мережа EVA планує вихід на ринки ЄС – СЕО

Мережа EVA готується до експансії на ринки ЄС. Зокрема, наразі компанія опрацьовує можливість купівлі мережі у Східній Європі.

Про це в інтерв’ю NV розповіла СЕО ритейлера Ольга Шевченко.

За її словами, це регіони, де ринок drogerie насичений, проте не сконцентрований у руках двох гігантів. Є країни, де 60% ринку контролюють DM та Rossmann, там шанси маленькі. Проте є й такі, де ринок іще шукає себе, додала вона.

Конкретні угоди наразі не укладені.

Ми не приймаємо емоційних рішень. Їздимо самі, спілкуємося з власниками, менеджментом, рахуємо. EVA не стартап, ми мислимо довго. Поки конкретні угоди ще не укладені, але факт, що EVA вже дивиться за горизонт, важливий. Українська компанія, яка виросла у війні, готується до експансії на ринки ЄС, - розповіла СЕО мережі.

Водночас європейський ринок відрізняється від українського, адже витрати споживачів та культура догляду там інші.

Коли були в Туреччині, виявили, що середні витрати жінок на догляд за собою там і в Україні однакові. А в Європі справді менше витрачають на декоративну косметику чи фарбу для волосся, але більше на засоби догляду. І загалом, ринок не такий далекий, як здається. Українські жінки піклуються про себе не менше, ніж європейські. Просто у нас це ще і спосіб підтримати себе в непрості часи, - додала Шевченко.

Читайте також: Rozetka, EVA, АТБ та інші: рейтинг найпопулярніших інтернет-магазинів за вересень 2025-го

Раніше Ольга Шевченко розповідала, що продажі декоративної косметики в мережі магазинів EVA більш ніж на третину перевищують рівень довоєнного 2021-го. Вона, зокрема, відзначила зростання продажів парфумерії аж на 26%. Також зростає категорія товарів догляду за обличчям та тілом, хоч і більш помірно.