Мережа магазинів MasterZoo призначила нову маркетинг-директорку

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo оголосила про зміни в управлінській команді.

Як розповіли УРТЦ в пресслужбі ритейлера, до неї приєдналася Анна Швед, яка обійняла посаду директорки з маркетингу.

Анна Швед має понад 18 років досвіду в маркетингу у сфері ритейлу та медицини, у портфоліо топ-менеджерки чималий спектр ролей та компаній, зокрема "Добробут", "Нафтогаз України", мережі VARUS, "Сільпо" та INTERTOP.

Радію можливості долучитися до команди MasterZoo — найбільшої мережі зоомаркетів України. Разом із командою ми популяризуємо культуру свідомого догляду та сприйняття улюбленців як особистостей. Ритейл — це про драйв, здатність відчувати та розуміти клієнта і оперативно впроваджувати зміни. Планую сфокусуватися на глибокому розумінні потреб хвостиків та їхніх петбатьків і розвитку улюбленого бренду — як в офлайні, так і в онлайн-каналах. Місія MasterZoo — зробити українських улюбленців найщасливішими та найдовголітнішими у світі, — зазначає Анна Швед, маркетинг-директорка мережі MasterZoo.

Читайте також: Лідери рвуться вперед. Рейтинг українських ТРЦ у соцмережах за підсумками весни 2025

У MasterZoo вона очолить маркетингову команду та відповідатиме за стратегію розвитку бренду. Під її управлінням команда зосередиться на створенні особливого клієнтського досвіду, посиленні партнерських колаборацій і операційно ефективному маркетингу.