Мережа “Молоко від фермера” відкрила другий заклад у США: які плани в Україні та за кордоном

Мережа магазинів "Молоко від фермера" 20 листопада 2025 року відкрила заклад у Чикаго. Це вже другий заклад мережі у США та третій в Америці.

Про це розповів засновник мережі Тарас Мороз в інтерв'ю Forbes.

Перший магазин-кавʼярня Farmerʼs Milk у США відкрився наприкінці 2023 року в місті Голлівуд, поруч із Маямі. У нього Мороз інвестував понад 1 млн доларів.

Через рік, восени 2024 року, підприємець із партнерами запустив ще один проєкт у тому ж місті – італійський ресторан Lemonica.

За словами Мороза, наразі у Тампі (штат Флорида) готують до відкриття перший франчайзинговий заклад Farmer’s Milk.

Але це довгий проєкт, він тягнеться понад рік, оскільки франчайзі будує приміщення з нуля. Плануємо завершити його до весни. Інвестиції туди – близько 1 млн доларів, тому що треба встановлювати системи вентиляції та кондиціонування, купувати професійне холодильне обладнання тощо, - зазначив засновник мережі.

Також планують заходити в Польщу, проте не раніше 2026 року. Цей ринок мережа розглядала ще до повномасштабного вторгнення, але вирішили зосередитись на американському – як перспективнішому. У Варшаві відкриють 2-3 заклади, почнуть, як і у США, з власних точок, додав Мороз.

Читайте також: Реплікація успіху. Як українські компанії масштабують бізнес через торговельні марки

В Україні цього року компанія відкриє одну точку в центрі столиці. У 2026-му планують переформатувати кілька магазинів "Молоко від фермера" у більш сервісний формат, як Farmerʼs Milk. Це будуть кафе з холодильниками, де можна купити як фасовану продукцію, так і швидко бюджетно перекусити.