Мережа “Тайстра” виходить на Волинь, зайнявши локації іншого ритейлера

Чернівецький ритейлер "Тайстра груп" взяв у своє управління супермаркети луцької мережі "Салют". Компанія викупила корпоративні права бізнесу волинського оператора на всі 9 діючих магазинів.

Як повідомили у пресслужбі компанії, перехід на нові бізнес-процеси відбуватиметься поступово, і на початку нового року буде остаточно фіналізовано, пише All Retail.

Ми постійно вивчаємо нові ринки і в процесі аналізу Волинь стала нам цікавою для розвитку. Логіка вибору нами мережі "Салют" досить бізнесова та прозора — ми ретельно оцінювали її локації, трафік, виробничі потужності. Такі угоди — не випадковості, а результат безперервного процесу пошуку та бажання розвитку, — говорить Богдан Клічук, директор ТОВ "Тайстра груп".

Всі магазини на початковому етапі продовжать працювати під вивіскою "Салют", а згодом буде здійснено їх переформатування під ТМ "Тайстра".

Для "Тайстри" угода дає можливість вийти у новий для неї регіон. Також ритейлер присутній у Чернівецькій, Тернопільській, Івано-Франківській та Хмельницькій областях.

Наразі ще рано говорити про якісь можливі ускладнення, пов’язані з розширенням ареалу логістичного обслуговування мережі, — каже Богдан Клічук. — Ми тільки в процесі переходу, але вже маємо деякі плани і розуміння, як логістично обслуговувати магазини, заключаємо договори з дистрибуційними компаніями в регіоні.

Згодом також в компанії будуть приймати рішення щодо можливості розвитку тут власного РЦ.

Станом на кінець вересня поточного року мережа магазинів "Салют" об’єднувала 9 магазинів (розташованих у Луцьку, Ковелі, Володимирі та Нововолинську) сумарною торговою площею понад 4300 кв. м. За даними сервісу Youcontrol, виторг ритейлера у 2024 році склав майже 1 млрд грн з ПДВ.

Читайте також: Масштаби збитків значні: Novus прокоментував удар по логістичному центру

Мережа "Тайстра" у вказаний період часу нараховувала 79 точок різних форматів. Після фіналізації угоди з мережею "Салют" в "Тайстра груп" розраховують на приріст свого загального товаробороту в межах 20%.