Мережа “Техно Їжак” змінює лого та назву магазинів – деталі
Мережа магазинів електроніки “Техно Їжак” презентувала масштабний ребрендинг. Вперше за 14 років бренд повністю оновив свій візуальний стиль, філософію та точки продажу.
Як повідомляють УРТЦ в пресслужбі компанії, у центрі ребрендингу знайомий аудиторії символ – їжак, який оновився, але зберіг харизму та впізнаваність, став сучасним і динамічним.

Окрім візуального оновлення у мережі відбулися структурні зміни: магазини перейменують на “Їжак”, натомість острівці у ТРЦ залишаться під назвою “Техно Їжак”.
Замість звичного блакитного на новому лого яскраво-зелений колір, символ енергії та руху, а блискавка підкреслює швидкість і технологічність.
Скажемо щиро: це був нелегкий шлях для нас. Пішло багато часу та суперечок, ітерацій та доповнень. Але ми навіть і уявити не могли, що це так спрацює. Новий їжак вдихнув нову енергію у бренд, а змінена айдентика підвищила впізнаваність, – зазначає Олексій Гулий, засновник бренду “Техно Їжака”.

Читайте також: Тривалість тривог під час роботи ТЦ в жовтні знизилася після стрибка у вересні (дослідження)
Ребрендинг мережа розробила в партнерстві з артдиректоркою Натою Вовк. Разом із логотипом “Техно Їжак” змінили оформлення острівців і магазинів, уніформу, пакування та мерч.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

