На тлі кампанії з Minecraft: McDonald’s відновив зростання продажів після двох кварталів спаду
Продажі McDonald's зросли після двох кварталів падіння, зокрема завдяки найбільшій маркетинговій кампанії за всю історію мережі, що була присвячена виходу фільму Minecraft.
Про це повідомляє CNN.
Продажі в ресторанах у США зросли на 2,5% за квартал, що закінчився 30 червня. Наприкінці березня McDonald's випустив дитячий "Хепі Міл" з іграшками та меню для дорослих, що було пов'язано з виходом фільму Minecraft.
Ця кампанія проводилася у 100 країнах світу, що допомогло зрости світовим продажам у закладах McDonald's на 3,8%. Крім того, загальний дохід зріс на 5% до 6,8 млрд доларів.
CEO компанії Кріс Кемпчинскі зазначив, що McDonald's і далі шукає шляхи, як повернути до себе клієнтів з низьким рівнем доходів, оскільки саме вони раніше були найчастішими відвідувачами мережі. Для цього компанія залишила до кінця року в меню сендвіч Snack Wrap за 2,99 доларів, а також планує інші бюджетні пропозиції.
Тим не менш, CEO компанії визнав, що "сприйняття цінностей споживачами найбільше залежить від цін основного меню", що є натяком на думку деяких людей про те, що мережа стала занадто дорогою. Споживачі "занадто часто" бачать комбіновані страви, які коштують понад 10 доларів, а це "негативно формує сприйняття цінності", визнав Кріс Кемпчинскі.
Читайте також: McDonald’s планує подвоїти інвестиції у ШІ до 2027 року, роблячи ставку на Індію
McDonald's веде переговори зі своїми франчайзі у США, щоб розробити ідеї щодо внесення змін, проте дедалей наразі не розкривають.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

