“Нам потрібні свої Каннські Леви”: CEO “ЗЛАТА ПЛАЗА” Олександр Оверчук про UCSC MRKTNG AWARDS
Українська Рада Торгових Центрів продовжує спілкуватися з ТОП-менеджерами українського ринку девелопменту щодо запуску першої в країні професійної маркетинг-премії для ТРЦ UCSC MRKTNG AWARDS.
Так, СЕО рівненського ТРЦ "ЗЛАТА ПЛАЗА" Олександр Оверчук вважає, що конкуренція стимулює розвиток, тож українським торговельним центрам давно потрібен такий конкурс.
CEO "ЗЛАТА ПЛАЗА" Олександр Оверчук про UCSC MRKTNG AWARDS:
Як ви ставитеся до ініціативи запустити перший професійний MRKTNG AWARDS?
Ми щиро підтримуємо цю ініціативу. На ринку з’явилось багато крутих кейсів, сильних команд, нестандартних рішень і чудово, що з’являється премія, де ці досягнення можуть бути належно оцінені. Нам теж потрібні свої Каннські Леви та Effie Awards - нагороди, які не просто фіксують результат, а формують професійне середовище, стандарти, рівень. Особливо цінно, що оцінювання здійснює незалежне журі з фахівців високого рівня, які мають як локальний, так і міжнародний досвід.
Чи потрібен українським ТРЦ такий конкурс?
Конкуренція стимулює розвиток. Коли бачиш сильні ідеї і рішення інших ТРЦ - це драйвить, до того ж за час повномасштабного вторгнення підходи до маркетингу змінилися на 180°. Такі конкурси - це спосіб поділитися своїм баченням, побачити ринок очима колег, і найголовніше - рости. Ми вважаємо, що MRKTNG AWARDS об’єднає ринок не лише на рівні кейсів, а й на рівні спільноти.
Чи плануєте брати участь у цьогорічному MRKTNG AWARDS?
Ми завжди беремо участь у професійних конкурсах - це частина нашої культури. Команда "ЗЛАТА ПЛАЗА" постійно впроваджує креативні рішення, соціальні ініціативи, шукає нові способи взаємодії з гостями. З задоволенням презентуємо свої кейси на MRKTNG AWARDS і віримо, що професійна спільнота та журі достойно їх оцінять.
Про UCSC MRKTNG AWARDS
Нагадаємо, що Українська Рада Торгових Центрів запускає першу в країні професійну спеціалізовану маркетинг-премію для ТРЦ - UCSC MRKTNG AWARDS.
Цього року переможців обиратимуть у таких номінаціях:
- Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
- Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
- Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
- Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року
Читайте також: CMO Promodo Валерія Лавська серед журі премії UCSC MRKTNG AWARDS
⇒ До участі приймаються рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто фактично, з початку повномасштабної війни. Участь безкоштовна! Кількість поданих заявок не обмежена.
Нагородження найкращих відбудеться вже у листопаді 2025 року офлайн, у столиці.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

