Не виправдав очікувань: акції Hermes впали після оголошення результатів за третій квартал

Французький будинок моди Hermes відзвітував про квартальний виторг нижче прогнозу на тлі ознак поліпшення попиту в Китаї. Це призвело до падіння акцій компанії на 4% у середу.

Про це повідомляє Reuters.

Попередньо оптимістичні коментарі щодо китайського попиту, на який припадає приблизно третина світових продажів предметів розкоші, слідують за аналогічними сигналами від конкурентів LVMH та L'Oreal.

Звіт про продажі LVMH минулого тижня спричинив зростання акцій компаній розкішного сегменту на 80 млрд доларів на тлі сподівань, що галузь у Китаї перевернула тренд, але аналітики попереджають, що ще зарано говорити про кінець дворічного спаду галузі. 

У США відвідуваність магазинів Hermes зросла рівномірно в усіх регіонах. Бренд не підвищував ціни в країні цього року після додаткового 5% підвищення у травні.

Виторг Hermes за три місяці з липня по вересень склав 3,88 млрд євро (4,52 млрд доларів), збільшившись на 9,6%. Показник не дотягнув до прогнозу аналітиків, які очікували зростання на 10%.

Продажі шкіряних виробів, включаючи класичні сумки Birkin, Constance та Kelly, зросли на 13,3%, що трохи нижче очікувань.

Hermes, який під час постпандемічного буму підвищував ціни менше, ніж конкуренти, такі як Chanel та Dior, цього року збільшив їх на 7% у світовому масштабі.

Читайте також: LVMH розглядає продаж своєї частки Fenty Beauty

Аналітики Jeffries заявили, що деякі інвестори вважають традиційну стабільність компанії "нецікавою" порівняно з історіями про поворотні моменти у інших гравців.