Комунікація воєнного часу: як брендам не втратити довіру в дні болю
Сьогодні, в часи війни, правильна комунікація брендів з клієнтами є неабияк важливою, адже тепер це питання етики, емпатії та відповідальності.
Українська Рада Торгових Центрів | УРТЦ
Сьогодні, в часи війни, правильна комунікація брендів з клієнтами є неабияк важливою, адже тепер це питання етики, емпатії та відповідальності.
Обсяг зайнятих магазинами торгових площ у росії скорочується. За підсумками першого кварталу 2025 року портфель 200 найбільших російських мереж товарів
Французька компанія Le Petit Prince Licensing уклала угоду з українською агенцією Nerd. Відтепер компанія є офіційним представником бренду “Маленький принц”
Нещодавно міський голова Чернівців Роман Клічук розповів, що незабаром в обласному центрі з’являться ще два ресторани міжнародної мережі McDonald’s. Тоді
Внаслідок чергової масованої атаки рф в ніч з 16 на 17 червня постраждало виробництво українського бренду Fahrenheit, який виготовляє одяг
Сьогодні на розвиток українського ритейлу впливають різноманітні чинники, зокрема війна та нові споживчі тренди. Останнім часом збільшення частки онлайн-закупівель серед
Столичний ТРЦ Cosmo Multimall офіційно приєднався до Української Ради Торгових Центрів. Cosmo Multimall – це сучасний торговельно-розважальний центр неподалік від
Перший офіційний мультибрендовий бутик KAMERON відкрився у Києві в ТЦ Mandarin Plaza. Простір, що розташований на першому поверсі торговельного центру,
Гендиректор автомобільного концерну Renault Group Лука де Мео, який обіймав цю посаду протягом п’яти років, залишає свій пост з 15
Американська корпорація PepsiCo в 2024 році сплатила у російський бюджет 121,5 млн доларів у вигляді податків. Про це йдеться у дослідженні
Компанія “Брокард-Україна” відкрила бутик нішевої парфумерії BROCARD Niche Bar у ТРЦ Gulliver. Новий простір став символічним поверненням концепту Niche Bar