Nhood на MAPIC 2025: глобальна експансія, новий формат і міжнародний нетворкінг

Як і щороку, компанія Nhood була активно присутня на міжнародній виставці MAPIC 2025, зосереджуючи свої зусилля на пошуку нових орендарів та формуванні найкращого tenan-mix для об’єктів під управлінням. Команда Nhood брала участь у численних зустрічах, презентувала свої можливості та активно працювала над залученням інноваційних брендів до портфеля компанії, зокрема і в Україні.

Цьогорічний MAPIC відзначився новим форматом: було запрошено рекордну кількість нових міжнародних брендів, а також організовано ексклюзивну конференцію International Retailers Networking Event, модератором якої виступив Chris Igwe (Кріс Ігве). Захід об’єднав глобальних лідерів ритейлу, інноваційні бренди та провідних девелоперів для високорівневого нетворкінгу та обміну досвідом, розповіла УРТЦ CEO Nhood Україна та міжнародний директор з оренди Nhood Holding Ганна Корягіна.

Серед нових брендів, які презентували свої концепції на MAPIC 2025: Xiaomi Technology (Китай) — глобальний лідер у сфері смарт-пристроїв та електроніки, OHKU (Китай) — концепт lifestyle та collectibles, Balabala (Китай) — лідер дитячої моди з амбіціями глобального розвитку та інші.

MAPIC Awards 2025: 30 років інновацій у комерційній нерухомості

Ювілейна церемонія MAPIC Awards відзначила найкращі проєкти та бренди, що формують майбутнє ритейлу:

  • Zara — найвпливовіший бренд ритейлу за 30 років.
  • Westfield London — найвпливовіший проєкт торговельної нерухомості.
  • Miniso Land (Шанхай) — найкраща нова концепція магазину.
  • El Boulevard (Іспанія) — найкращий проєкт реконструкції.
  • Livat Shanghai (Ingka Centres) — найкращий новий девелоперський проєкт.
  • Westfield Hamburg-Überseequartier — найкращий проєкт міської регенерації.

MAPIC 2025 став платформою для нових партнерств, інноваційних форматів і стратегічної колаборації. Саме завдяки таким подіям ринок ритейлу трансформується, відповідаючи на глобальні виклики та відкриваючи нові можливості для міжнародної експансії.

Вплив MAPIC 2025 на Україну: нові можливості та виклики

Цього року ми з гордістю презентували головний проєкт країни — Ocean Mall сумісно з командою девелопера Mandarin Plaza Group, відкриття якого готується найближчим часом. Для України участь у MAPIC 2025 стала важливою платформою для діалогу з міжнародними брендами та девелоперами. Відзначається зростаючий інтерес багатьох брендів до виходу на український ринок, однак більшість із них розглядають можливість експансії лише за умови наявності сильних локальних партнерів, - відзначила Ганна Корягіна, і додала, що Ocean Mall став єдиним проєктом з України, представленим на виставці.

Деякі бренди мають “питання” до існуючих франчайзі в Україні, що призводить до паузи у розвитку певних концепцій — багато локальних компаній-партнерів не готові ризикувати без гарантій прозорості та стабільності. Водночас, особливо активним залишається сегмент price conscious retailers, які бачать потенціал у зростаючому попиті на доступні товари.

Читайте також: UCSC MRKTNG AWARDS, Максим Гаврюшин: активність всіх залучених сторін перевищила очікування

Окремо варто відзначити зацікавленість китайських брендів у міжнародній експансії, зокрема й на українському ринку. Їхня гнучкість, інноваційність та готовність до співпраці з локальними гравцями відкривають нові перспективи для розвитку сучасного ритейлу в Україні.