Nike втратив позиції на ринку США: компанія переглядає стратегію

Nike втратила частку ринку бігового взуття у США вартістю 7,4 млрд доларів, що становить близько 8% ринку. Тепер компанія переглядає стратегію у біговому сегменті.

Про це повідомляє Bloomberg.

Наразі Nike ставить перед собою завдання відновлення бігового напряму. CEO компанії Елліот Гілл зазначає, що цей сегмент залишається критично важливим для бренду.

Nike розробляє нові високошвидкісні моделі, тестує їх у власній лабораторії, а також відновлює співпрацю з біговими клубами й магазинами, де зосереджена основна аудиторія досвідчених бігунів.

Під керівництвом Гілла, Nike перерозподілив свою бігову продукцію на три основні лінійки, кожна з якийх має версії за різною ціною, від 140 до 230 доларів:

  • Pegasus – це універсальні та чутливі кросівки для щоденного використання, що підходять для різноманітних видів пробіжок.
  • Vomero – це моделі, орієнтовані на комфорт, з м’якими подушками з фірмової піни Nike ZoomX для пом’якшення ударів по стопах і ногах під час тривалих легких пробіжок.
  • Structure – кросівки, що забезпечують максимальну підтримку.

Минулого місяця Nike випустила Vomero Premium з високим пінним покриттям, двома повітряними блоками та вафельною підошвою, що є продовженням трохи тоншої Vomero Plus, випущеної влітку. Обидві моделі набагато більше схожі на масивні Hoka, ніж на своїх попередників.

Я витрачаю більше часу на продукт, щоб переконатися, що ми справді рухаємося вперед у впровадженні інновацій, — каже Гілл. — У мене сильне відчуття терміновості та високий рівень нетерпіння.

Читайте також: Shein відкрив перший магазин у Франції – запуск інших точок відкладено

Наразі гігант спортивного одягу поступається позиціям брендів Hoka, On та іншим конкурентам.