Новачки в рейтингу: ТОП-20 українських ТРЦ в соцмережах за підсумками літа 2025
Українська Рада Торгових Центрів проаналізувала сторінки українських ТРЦ у соціальних мережах Facebook та Instagram, і представляє рейтинги з ТОП-20 акаунтів за кількістю підписників, за підсумками літа 2025 року.
Також ми визначили приріст підписників у акаунтів-лідерів станом на початок вересня 2025 року, порівняно з попередніми підрахунками.
ТОП-20 ТРЦ у Facebook за підсумками літа
У першій половині рейтингу Facebook перестановок майже не відбулося, однак деякі лідери списку втратили кількасот підписників, і лише небагатьом вдалося наростити аудиторію.
Так, на першому місці незмінний ТРЦ Forum Lviv, який набрав понад 1500 нових підписників. За ним йдуть столичні Ocean Plaza та Gulliver, дніпровський Мост-Сіті і київська Lavina Mall, усі вони дещо втратили аудиторію.
На шостому місці столичний ТРЦ Manufaktura Outlet, який мінімально збільшив кількість підписників, а от київський ТРК “Проспект” і рівненський ТРЦ “Злата Плаза” стабільно укріплюють позиції чималим приростом фоловерів.
На 9-му місці, як і минулого разу, ЦУМ Київ, який втратив невелику кількість підписників, замикає першу десятку львівський ТРЦ Victoria Gardens.
За ним, із втратою від 50 до 200 підписників йдуть King Cross Leopolis (Львів), ТРЦ і БЦ Retroville (Київ), ТРЦ Riviera Shopping City (Одеса), ТРЦ River Mall (Київ) та ТРЦ Караван (Київ).
А от черкаський ТРЦ Lubava піднявся на одну сходинку із приростом понад 2500 підписників, що є одним з найкращих показників серед торговельних центрів.
Херсонський ТРЦ Fabrika втратив незначну кількість підписників, а от столичний ТРЦ РайОн наростив, випередивши ТРЦ DREAM.
На 20-тій сходинці - новачок. ТРЦ Nikolsky (Харків) вперше увійшов до рейтингу, витіснивши чернігівський ТРЦ Hollywood Mall. Харківському ТРЦ вдалося наростити рекордні 4400 підписників за три місяці.

ТОП-20 ТРЦ у Instagram за підсумками літа
В Instagram ситуація позитивніша, нових гравців у рейтингу не додалося, однак “новачки” з’явилися у першій трійці лідерів.
Перше місце беззмінно утримує ТРЦ Forum Lviv, за три місяці торговельному центру вдалося набрати понад 3500 підписників. На друге місце вийшов столичний ЦУМ, обійшовши херсонський ТРЦ Fabrika, а на третє - харківський ТРЦ Nikolsky, набравши понад 3000 нових підписників.
Fabrika тепер на четвертому місці в рейтингу, із невеликою втратою аудиторії. На п’ятому місці залишився столичний ТРЦ Lavina Mall, на шостому рівненський ТРЦ “Злата Плаза”, а на сьомому - київський ТРЦ Gulliver.
А от на восьму позицію, обігнавши чернігівський ТРЦ Hollywood Mall, вийшла черкаська Lubava, із приростом понад 2500 фоловерів.
Замикає десятку столичний ТРЦ Respublika Park, що також помітно наростив аудиторію. За ним - Ocean Plaza, що втратив трохи більше трьохсот підписників, а далі з невеликим приростом йдуть ТРЦ Riviera Shopping City (Одеса), ТРЦ River Mall (Київ) та мережа ТРЦ “Екватор”.
Київському ТРЦ Blockbuster Mall вдалося обігнати луцький ТРЦ ПортCity, останні чотири позиції в рейтингу - без змін.

Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

