Нові відкриття у рівненському ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА”: Katy SOHO, Pinky, Love You та інші

Крайні три місяці стали продуктивними для комерційного відділу "ЗЛАТА ПЛАЗА" - реалізовано кілька ротацій та укладені нові договори. Це дозволило оптимізувати tenant-mix і розширити унікальну бренд-пропозицію.

Серед ключових відкриттів рівненського ТРЦ: ексклюзивний для регіону магазин аксесуарів Katy SOHO, на відкриття якого прийшли тисячі містян, а контент з відкриття магазину органічно отримав понад 200 тисяч переглядів.

keti soho | 1

Beauty-напрямок розширив мультибрендовий магазин Pinky - естетичний простір, де зібрані найпопулярніші бренди косметики. 

pinki | 2

У жовтні також почав роботу ювелірний магазин Love You з широкою лінійкою виробів, який позиціонує себе як варіант готового подарунку. 

lav yu | 3

Пул fashion & lifestyle брендів поповнили магазин білизни Pink House та магазин жіночого одягу Nasha - рівненський бренд з власним виробництвом, що підкреслює підтримку ТРЦ у розвитку локального ритейлу. Крім того, на початок листопада заплановане відкриття фірмового магазину IQOS. 

pink haus | 4

Одночасно проведено оновлення форматів діючих операторів - Sova та Scandal. “Золота країна” збільшила площу вдвічі – до 60 м кв, а “Нова Пошта” відкрила сучасне та просторе відділення нового формату. Зазначені зміни сприяють підвищенню ефективності використання торгових площ та поліпшують клієнтський досвід.

nova poshta | 5

Ми послідовно працюємо над посиленням ритейл-пропозиції, формуємо збалансований та конкурентний пул орендарів, щоб відповідати актуальним вимогам часу та запиту своєї аудиторії. Розширення площ, оновлення форматів та поява нових брендів дозволяють клієнтам знаходити все необхідне в одному місці, а партнерам забезпечують ефективне середовище для розвитку бізнесу, - коментує директор ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” Олександр Оверчук. 

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) у вересні різко обвалився після нетривалого зростання

*Довідка. ТРЦ “ЗЛАТА ПЛАЗА” - торгово-розважальний центр в Рівному, який щодня відвідує близько 20 тисяч гостей. Загальна площа становить 17 600 кв.м, орендна - 13 000 кв.м. Серед основних торгових операторів ТРЦ - відомі національні та міжнародні бренди, в тому числі McDonald’s, Сільпо, LC Waikiki, Sinsay, Megasport, Brocard, ESTRO, ССС, Будинок іграшок, MA, SOVA, Золотий Вік, Pandora, Prostor, Алло, Люксоптика та інші.