Новим керівником Prom став CPO компанії Микита Артемчук
З листопада новим CEO маркетплейсу Prom став Микита Артемчук. До цього він обіймав посаду Chief Product Officer.
Про це повідомила пресслужба EVO 11 листопада, пише Forbes.
Раніше Артемчук відповідав у компанії за розвиток продукту та клієнтський досвід.
Коментуючи своє призначення він заявив, що компанія продовжить створювати "комерцію майбутнього", забезпечуючи користувачам найкращі ціни, широкий асортимент, корисні фінансові рішення й безкоштовну доставку.
Prom.ua заснований у 2008 році як частина проєктів EVO і з 2016 року інтегрований у структуру холдингу. Пізніше EVO обʼєдналася з Rozetka, але Prom.ua залишився окремим брендом під контролем EVO, яка також розвиває Bigl, Shafa, Kabanchik, фінтех- і логістичні сервіси.
Маркетплейс об’єднує понад 60 000 підприємців і пропонує українцям понад 100 млн товарів. Щомісяця Prom відвідують близько 10 млн користувачів, з яких 6 млн здійснюють покупки регулярно.
Читайте також: Колишній CCO Rozetka Олексій Миропольський очолив один з напрямів у NovaPay
У 2023 році через Prom.ua реалізували продукції на 44 млрд грн, писав Forbes у рейтингу "30 найбільших продавців в уанеті".
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

