Одеський ТРЦ “Острів” оновив tenant-mix п’ятьма новими брендами (фото)

В рамках розширення проєкту, одеський ТРЦ “Острів” потішив своїх відвідувачів новими відкриттями.

Наприкінці 2025 року в торговельному центрі відкрився магазин "Intertop" у оновленому форматі, розповіли УРТЦ в пресслужбі компанії.

“Intertop” - один з найбільших fashion-ритейлерів в Україні та мультибрендовий простір, де зібрані провідні світові бренди взуття, одягу, аксесуарів і lifestyle-категорій для всієї родини.

1
2

Відкриття спортивного простору “Apollo Next” залучило до ТРЦ нову категорію відвідувачів – людей, які займаються спортом. Наразі “Apollo Next” – це єдиний спортивний заклад в центрі Одесі, що позитивно впливає на відвідуваність ТРЦ “Острів”.

“Будинок іграшок” теж відкрився напередодні новорічних свят. Це дуже яскравий та емоційно натхненний магазин, в якому асортимент настільки широкий, що знайти підходящу іграшку можно як для новонародженої дитини, так і для дорослого.

БІ
Бі2

Серед нещодавніх відкриттів також:

  • “Arber” надає клієнтам гарний вибір стильного та вишуканого одягу від стриманої елегантності до сміливого casual.
  • “Pandora” - всесвітньо відомий ювелірний бренд, завдяки якому у кожної власниці цієї прикраси є можливість підкреслити свою індивідуальність.
Арбер
Арбер-2
пандори
пандора-2

Цей сезон став по справжньому особливим: на карті ТРЦ з’явилися бренди, які давно чекали наші відвідувачі. Сьогодні ТРЦ «Острів» - це простір, який гармонійно поєднує в собі сучасний шопінг, заняття спортом та комфортний відпочинок, - резюмували в пресслужбі торговельного центру.

Читайте також: Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) зростає третій місяць поспіль (дослідження)

*Довідка. ТРЦ "Острів" працює в Одесі за адресою вул. Новощепний ряд, 2. Загальна площа проекту – 70100 кв. м, орендна – 37 800 кв. м. Загальна площа другої фази становить 30 700 кв. м, а орендна – 16043 кв. м. Концепція торгового центру – чітка сегментація, яка передбачає розміщення на кожному поверсі певної групи товарів.