“Ощадбанк” запустив власний маркетплейс SAMO: навіщо це банку
“Ощадбанк” у середині червня запустив мобільний застосунок SAMO – власний маркетплейс для самовивозу товарів.
Директор департаменту продуктів та технологій роздрібного бізнесу “Ощадбанку” Володимир Москаленко у бліцінтерв'ю виданню AIN розповів про плани на проєкт та цілі, які ставить собі команда.
Застосунок SAMO надсилає сповіщення про статус замовлення та дозволяє оплачувати все онлайн. Наразі сервіс об’єднує понад 700 локацій по всій країні – серед них як регіональні мережеві заклади й магазини, так і великі гравці ринку. Зокрема й магазини OKwine та WineTime, а ще мережі АЗК Socar і WOG.
Скільки користувачів планують залучити
Цільовою аудиторією Москаленко називає молодих, цифрово активних користувачів (18-40 років), які звикли до миттєвих покупок, зручних оплат, і не хочуть витрачати час на черги.
Ми орієнтуємось на щомісячні завантаження близько 20-25 тисяч, і за рік ми зможемо охопити близько 300 000 активних користувачів, – говорить він.
Аналізувати активність застосунку планують за активними користувачами та кількістю завантажень у місяць, а також за обсягом операцій у застосунку (середній чек, кількість транзакцій). Основна мета створення SAMO – залучення до торговців нового сегмента покупців, які цінують свій час і віддають перевагу онлайн-замовленням та оплатам.
Скільки тривала розробка платформи
Розробка тривала близько двох років. Спочатку провели аналіз ринку та дослідження схожих цифрових платформ у ритейлі.
Зрозуміли, що застосунок SAMO може об’єднати в собі різні сфери бізнесу із самовивозом і мобільною оплатою. І це стане тією унікальністю, що дозволить конкурувати з іншим цифровими майданчиками, – розповідає Володимир Москаленко.
Наступним етапом була технічна розробка застосунку для Android та iOS та інтеграція з технологічним партнерами. Банк створив BOX-рішення для бізнес-користувачів (інтегроване касове рішення), що забезпечують швидку та просту технічну інтеграцію з платформою. Це відкриває можливості для продажів у цифровому просторі інтеграцій.
Наступні кроки – співпраця з бізнес-партнерами для створення додаткової цінності SAMO для користувачів, що здійснюють регулярні замовлення та постійний трансакційний потік.
Навіщо такий проєкт “Ощадбанку”
Як зазначає Москаленко, мета створення застосунку SAMO – це еволюція “Ощадбанку” з класичного банку в цифрову платформу, яка поєднує зручний банкінг і маркетплейс послуг для бізнесу та користувачів.
Для роздрібного бізнесу це універсальне рішення, яке допомагає підвищувати продажі без додаткових витрат на рекламу та логістику. Водночас для користувачів – можливість економити час і мати зручний сервіс у вигляді доступу до широкої мережі партнерів для вигідних покупок у різних мережах та економити час завдяки відсутності черг.
Читайте також: Експеримент банку чи повноцінний гравець e-commerce? Як працює маркетплейс Kaspi від monobank
Нагадаємо, у жовтні 2024 року також monobank запускав власний маркетплейс market by mono. Він стартував з ключовими партнерами серед магазинів техніки – Moyo, КТС, Click.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

