Основний прибуток Giorgio Armani впав на 24% у 2024 році

Основний прибуток італійського модного дому Giorgio Armani минулого року знизився на 24%, що сталося через зниження доходів та зростання операційних витрат.

Нелістингована міланська група заявила, що зберігає довгостроковий підхід з огляду на труднощі, з якими стикається індустрія розкоші, оскільки бореться зі зниженням попиту в Китаї та США, пише Reuters.

Я переконаний, що прагнення до послідовності та безперервності, а також уникнення гонитви за негайними вигодами, є найкращою стратегією для забезпечення довгострокового успіху, – заявив голова правління та генеральний директор Джорджо Армані.

Головний комерційний директор Джузеппе Марсоччі заявив, що група обрала підвищення цін нижче рівня інфляції.

Прибуток до вирахування відсотків, податків, амортизації та зносу (EBITDA) компанії впав до 398 млн євро (468 млн доларів) у 2024 році.

Чистий дохід знизився на 5% за постійним обмінним курсом до 2,3 млрд євро. Європа є основним ринком для групи, на який припадає 49% від загального чистого доходу.

На кінець минулого року група мала 570 млн євро чистих готівкових коштів після збільшення інвестицій.

Читайте також: Armani відкриває свій перший ресторан у Китаї (фото)

Armani заявила, що минулого року використала частину своїх грошових резервів для фінансування інвестицій на суму 332 млн євро, що вдвічі перевищує рівень 2023 року та втричі перевищує середній показник за останні роки, для реконструкції деяких флагманських магазинів та переведення управління своїми операціями електронної комерції під власні контролі.