Pandora закриває близько 100 магазинів у Китаї на тлі падіння продажів
Данський ювелірний бренд Pandora закриє близько сотні магазинів у Китаї, в рамках оптимізації мережі, хоча раніше планувалося закрити лише 50 точок.
Про це повідомляється у звіті компанії про дохід за другий квартал.
Рішення пов'язане з оптимізацією роздрібної мережі в Китаї. Таким чином Pandora істотно зменшить свою присутність на китайському ринку, де до цього працювало близько двохсот точок.
Китай завжди був ключовим ринком для цього ювелірного дома, але тепер продажі впали приблизно до 3% від глобального доходу.
Китай залишається одним із найбільших ринків ювелірних виробів у світі, проте інтерес місцевих споживачів до предметів розкоші помітно знижується. За офіційною статистикою, рівень споживчої впевненості у країні цього року наблизився до рекордно низьких показників.
Читайте також: Temu втратив майже половину клієнтів зі США, але зміг наростити доходи
Як раніше зазначав генеральний директор Pandora, компанія докладає значних зусиль, аби відновити продажі в Китаї до показників, зафіксованих ще до пандемії.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

