PepsiCo вперше з 2001 року змінила логотип (фото)

Корпорація PepsiCo, яка володіє брендами Pepsi та Lay's, вперше з 2001 року провела глобальний ребрендинг та змінила логотип. 

Про це повідомили у пресслужбі компанії. 

Ребрендинг має на меті підкреслити глибину та різноманітність асортименту холдингу, адже лише 21% споживачів можуть назвати інший бренд PepsiCo, крім самої Pepsi.

Ми з гордістю представляємо новий фірмовий стиль, який відображає те, ким ми є зараз, і майбутнє, яке ми будуємо разом, – йдеться у повідомленні.

pepsico | 1

З 2001 року попередній корпоративний бренд PepsiCo включав назву компанії синім кольором та схематичне зображення планети Земля, виконане з різнокольорових смуг.

pepsico 1 | 2

Новий логотип став більш динамічним, адже він складається з літери “P”, що виконана курсивом та оточена геометричними фігурами різних кольорів. Знизу розміщено назву компанії та гасло: Food. Drinks. Smile.

Кожен колір символізує цінності компанії:

  • Жовтий – їжа та сільське господарство
  • Синій – вода та напої
  • Світло-зелений – позитивний вплив на людей і планету
  • Темно-зелений півмісяць – орієнтованість на споживача

Читайте також: PepsiCo принесла бюджету росії понад 120 млн доларів за 2024 рік

Кольорова палітра запозичена з реального світу — багатих ґрунтів, що живлять їжу, освіжаючих напоїв та яскравих відтінків, що відображають відданість людям та планеті. Новий шрифт, створений за допомогою малих літер, передає відчуття доступності, зазначили у компанії.