Поліна Кошарна, MasterZoo: ми бачимо сповільнення ринку

За словами співвласниці Suziria Group Поліни Кошарної, зростання ринку зооритейлу сповільнюється. Нагадаємо, у складі Suziria Group великий дистриб'ютор товарів для домашніх тварин, мережа магазинів MasterZoo, а також виробництво кормів для собак та кішок Savory та Half&Half.

Про це Кошарна розповіла в інтерв’ю Liga Бізнес.

Ми бачимо сповільнення ринку. Думаємо, що ринок наступного року не зросте більш ніж 13-14% у гривні. У нас завжди цілі зі зростання значно вищі ринку. Це буде точно двозначне зростання. Буде він 25%, 29% чи 30% – про це ми будемо дискутувати у наступні місяці, - сказала підприємиця.

За словами Поліни Кошарної, 2025 рік MasterZoo присвятили перебудові асортименту магазинів відповідно до попиту. Кінцева мета наростити кількість магазинів до 240 точок не зменшилася, однак дещо змінилася стратегія ритейлера.

Ми зараз в активному етапі стратегування і, можливо, вона навіть збільшиться. Але з важливого – в січні ми запускаємо новий сайт. Маємо велике сподівання на нього, бо мова не просто про сайт, це про новий клієнтський шлях і досвід, які ми вибудовуємо. Через те, що наш поточний сайт функціонує на платформі зовнішнього підрядника, у нас дуже багато обмежень у клієнтському досвіді, чого ми і прагнемо позбутися, - додала спікерка.

Читайте також: Український скульптор Євген Примаченко створив для UCSC MRKTNG AWARDS авторські нагороди (відео)

Великі амбіції компанія покладає саме на комбінацію онлайн і офлайн шляхів клієнта, ще один пріоритет 2026 року - розвивати безшовний сервіс.