Польська мережа Żabka повідомила про значне зростання за 9 місяців 2025-го

Польський ритейлер Żabka Group повідомив про значне зростання фінансових показників за дев'ять місяців 2025 фінансового року. Консолідований дохід компанії зріс на 14,1% до 20,2 млрд злотих (4,5 млрд євро).

Це зростання значною мірою було зумовлене розширенням мережі, стабільними порівняльними продажами та швидким розвитком нових напрямів зростання (NGE), пише ESM.

Продажі у сегменті магазинів Żabka зросли на 13,0% у річному обчисленні до 22,1 млрд злотих (4,9 млрд євро).

Напрям NGE зріс на 42,0% до 1,1 млрд злотих (249,6 млн євро) завдяки виходу на румунський ринок бренду Froo, який на кінець третього кварталу мав 122 магазини, а також розвитку цифрових пропозицій для клієнтів.

За перші дев'ять місяців 2025-го Żabka Group відкрила 1127 нових магазинів, в результаті чого загальна кількість магазинів досягла 12 099.

За цей період ритейлер також закрив 97 магазинів, що на вісім менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.

За останні 12 місяців компанія додала 2625 франчайзі, що дозволить перевищити ціль відкриття 1 300 магазинів у 2026 році.

Валовий прибуток зріс на 15,2% до 3,6 млрд злотих (812,2 млн євро), а рентабельність валового прибутку збільшилася з 15,6% до 15,7%.

Скоригований прибуток EBITDA досяг 2,9 млрд злотих (651,6 млн євро), а маржа покращилася з 12,3% до 12,6%. Скоригований чистий прибуток зріс на 48,0% у річному обчисленні до 505 млн злотих (112,2 млн євро) у третьому кварталі 2025 року.

Інвестиції були зосереджені на зростанні, при цьому 402 млн злотих (89,3 млн євро) було виділено на відкриття нових магазинів у сегменті товарів найвищої зручності.

Читайте також: Французький ритейл-гігант Carrefour готується вийти на ринок Балкан

Додаткові 186 млн злотих (41,3 млн євро) були інвестовані в реконструкцію магазинів та розвиток сегменту NGE, зокрема брендів Maczfit, Dietly.pl, Żabka Nano, Żabka Jush та Delio.