Понад 1 млн відвідувачів і зростання онлайн-замовлень: результати Чорної п’ятниці в EVA

Мережа EVA, EVA BEAUTY та інтернет-магазин EVA.UA  зафіксували зростання ключових комерційних показників усього акційного періоду, що цьогоріч тривав з 13 листопада по 2 грудня, та безпосередньо Чорної п’ятниці – 28 листопада.

Про це УРТЦ розповіли у пресслужбі компанії.

Середня кількість онлайн-замовлень в період Black Friday зросла на 25% порівняно з минулорічним показником.  

В період Чорної п’ятниці відвідуваність інтернет-магазину EVA.UA зросла на 23%, порівняно з аналогічним періодом 2024 року. А безпосередньо 28 листопада – на 30%. В цей день ми досягли рекордної відвідуваності в понад 1 000 000 візитів, – поділився керівник напряму маркетингу інтернет-магазину EVA.UA Руслан Сазонов. 

В мережі EVA пікова активність спостерігалася 29 листопада. 

Середній чек клієнтів EVA.UA зріс на 17% порівняно з минулорічним періодом Black Friday. В магазинах формату EVA BEAUTY – на 12%. В EVA в пікові періоди зростання складало до 10%. 

Найбільше зростання продажів у всіх каналах показали товари з категорій "Парфумерія", "Догляд за обличчям та тілом", "Догляд за волоссям". Абсолютним лідером продажів серед всього асортименту на EVA.UA став адвент-календар EVA BEAUTY.

В магазинах преміального формату EVA BEAUTY однозначними лідерами  були товари бренду La Sultan De Saba. Посиленим попитом користувалась також професійна продукція для догляду за волоссям. Бестселером декоративної косметики стали палетки тіней Urban Decay Naked, що потрапили в солд-аут майже у всіх магазинах, – поділилася директорка бізнес-напряму EVA BEAUTY Василина Петлицька. 

Читайте також: У Дніпрі відкрилась EVA BEAUTY в ексклюзивному концепті (фото)

За її словами, виражений інтерес покупців, особливо з Західного регіону, був до подарункових наборів. Багато хто використовував Чорну п’ятницю як можливість придбати подарунки до Дня Святого Миколая.