Попит на зарядні станції виріс у 3,5 раза, а ціни на 10-20% – “Фокстрот”

Попит на зарядні станції, генератори та павербанки у середньому зріс в 3,5 раза, а ціни на ці категорії товарів – на 10-20%, повернувшись до ринкових показників.

Про це розповіли у компанії "Фокстрот", пише "Інтерфакс-Україна".

Лише за чотири дні (10-13 жовтня) продажі зарядних станцій, павербанків і генераторів були співставні з показниками попередніх трьох місяців разом. Найбільше зростання демонструють портативні зарядні станції: лише за минулу п’ятницю +400% до попереднього дня, – повідомив комерційний директор "Фокстрот" В’ячеслав Склонний.

Попит зріс в останній тиждень серпня та досяг піку після масованої атаки ворога на критичну інфраструктуру 10 жовтня. За даними мережі, продажі зарядних станцій та суміжних категорій товарів у вересні перевищили показники серпня на 70%.

Так, продажі зарядних станцій виросли у 3,6 раза в грошовому вимірі та в чотири рази в кількісному; павербанків – ушестеро (в грошах і штуках); кабелів до роутера – у 3,5 раза та чотири рази відповідно.

Крім того, після періоду суттєвих знижок на фоні слабкого попиту влітку, коли ситуація з енергопостачанням була більш стабільною, ціни знову повернулися до ринкових – зростання становило 10-20%.

Це не штучний стрибок цін, а повернення до реального ринкового рівня, адже раніше станції продавалися нижче собівартості через відсутність попиту на цей товар. Крім того, попит зріс у рази, а залишки в Україні та Європі стрімко скорочуються, – пояснив Склонний.

Читайте також: Новим СЕО “Фокстрот” став топменеджер Юрій Поліщук

*Довідка. "Фокстрот" – одна з найбільших в Україні омніканальних торговельних мереж за кількістю магазинів і обсягами продажу електроніки та побутової техніки. Станом на початок жовтня 2025 року компанія оперує 127 магазинами, що працюють у 68 містах, онлайн-майданчиком Foxtrot.ua і однойменним мобільним застосунком.